Flere som er plaget? Her går det utover nattesøvnen.. I går gikk jeg meg en kort tur før leggetid, samt masserte godt leggene og bandt på meg ull trå rundt leggene, har sovet relativt greit, og iallefall bedre. Flere råd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sto opp midt på natta for å dusje her en natt .. Det hjalp meg også, så er nok noe i det ..Jeg sliter også med dette. Men ikke bare i svangerskapet, for har det til vanlig også. Trur jeg har prøvd det meste. Men er vel i grunn kun bevegelse som hjelper. Men jeg vet at for meg må jeg være veldig sliten og trøtt når jeg legger meg, hvis jeg må ligge litt før jeg sovner så begynner det. En varm dusj syns jeg kan hjelpe for meg, men trur det er fordi det gjør meg trøtt og sovner raskere.
Tok min første magnesium tablett i går, og har ikke hatt plager i natt! Så rart! Trodde virkelig man måtte gå et par uker før man kjente resultat! Fantastisk !Sier som flere over. Magnesium og kalsium. hjelper allerede fra første tablett
Sent from my iPhone using BV Forum