Restless legs/Urolige ben

Trueblue

Flørter med forumet
JEg lurer på om noen av dere sliter med urolige ben?
Er så forferdelig. Jeg blir rett og slett gal. Får ikke sove på mange timer, bare ligger og vrir meg og må riste beina og gå meg en tur. Jeg smøre inn leggene med tigerbalsam igår og det funka skikkelig godt.
Har dere noen flere tips. Beina blir jo brennvarme når man smører hehe og det blir dyrt i lengen.

*sitter her med urolige sammentreknnger etter min store kanelfrokost, kanskje det skjer noe*[:D]

Jeg sliter veldig med urolige bein...gjorde det forrige svangerskap også. Blir gaaal til tider, men det blir borte når jeg legger meg..heldigvis[:)]...Har skjønt at jeg får det når jeg blir trøtt og sliten...så det eneste som hjelper for meg er da å sove....

Heldigvis forsvant det etter fødsel forrige gang....Skikkelig plagsomt er det!!!!!

Jeg plagdes med det.. men dro på apoteket å kjøpte meg magnesium tabletter og lavendelolje og jordnøttolje.. få noen til å massere deg der det er verst med den oljen, og spis 2 tabletter om dagen[:D] LYKKE TIL!!

Jeg er plaget med rastlause bein..skikkelig ubehaglig

her har du en link du slik at du kan lese http://www.nrlf.no/

Dette har jeg vært plaget med helt siden tenårene. Er fryktelig plagsomt og irriterende. Har blitt værre i dette svangerskapet synes jeg, men har desverre ikke noen gode tips. Jeg gikk på magnesium en stund, og mulig det hjalp litt. Men ble så susete i hode av de tablettene...mulig det var andre ting som gjorde at jeg ble så svimmel og slikt, men tar ikke sjansen på å starte på de igjen.

Magnesium tok bort på meg også. Hjelper mot både rastløse ben og kramper.... Tar en tablett morgen og kveld.

Lykke til, håper det funker for deg også[:D]

Back
Topp