Restless leg

Fregnefanten

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Sommerfuglene
Flere som sliter med det?

Her begynte det rundt uke 7, og har fortsatt hver f...... kveld siden [emoji85] begynner når jeg blir søvnig om kvelden, og hvis jeg er så syndig at jeg legger meg før det setter inn kan jeg glemme søvn på noen timer [emoji21]

Noen tips? Vurderer å kjøpe med magnesium, men er usikker på om jeg kan ta dem sammen med gravid-vitaminene jeg tar.

Hoho! Denne diagnosen har jeg hatt i 6 år, hater den! Du kan prøve magnesium, for meg har det null effekt [emoji849]

Eventuelle kjerringråd er og knyte en ulltråd rundt ankelen mange sier dette funker. Eventuelt smøre på med en god varme krem :)

Jeg blir alltid 10 ganger værre når jeg er gravid[emoji47]

Hoho! Denne diagnosen har jeg hatt i 6 år, hater den! Du kan prøve magnesium, for meg har det null effekt [emoji849]

Eventuelle kjerringråd er og knyte en ulltråd rundt ankelen mange sier dette funker. Eventuelt smøre på med en god varme krem :)

Jeg blir alltid 10 ganger værre når jeg er gravid[emoji47]

Uff, for en kjip diagnose å få! [emoji85]
Finnes det noe som hjelper deg mens du går gravid da?

Har funnet ut at å kle meg i nattdrakt og ha tjukkesokker på om natten hjelper en del. Men hos meg er det verst en halvtimes tid før jeg legger meg, av og til går det i armene også, og da skal det lite til før jeg blir forbanna av frustrasjon [emoji28][emoji85]

Uff, for en kjip diagnose å få! [emoji85]
Finnes det noe som hjelper deg mens du går gravid da?

Har funnet ut at å kle meg i nattdrakt og ha tjukkesokker på om natten hjelper en del. Men hos meg er det verst en halvtimes tid før jeg legger meg, av og til går det i armene også, og da skal det lite til før jeg blir forbanna av frustrasjon [emoji28][emoji85]

Nei, ingenting! Jeg gikk på tabletter mot det frem til jeg fant ut at jeg var gravid med frøkna, etter det så måtte jeg slutte, og aldri startet igjen da jeg ammet frem til jeg fant ut at jeg var gravid igjen nå [emoji85]

Jeg har det i armer og ben å det som er - jeg blir så sint til tider å har sitti utallige ganger å grini meg i søvn fordi det er så slitsomt!

Jeg fikk det forrige svangerskap og det ga seg ikke helt etterpå selv om det ble bedre. Kjenner det er på vei tilbake nå[emoji30]

Nei, ingenting! Jeg gikk på tabletter mot det frem til jeg fant ut at jeg var gravid med frøkna, etter det så måtte jeg slutte, og aldri startet igjen da jeg ammet frem til jeg fant ut at jeg var gravid igjen nå [emoji85]

Jeg har det i armer og ben å det som er - jeg blir så sint til tider å har sitti utallige ganger å grini meg i søvn fordi det er så slitsomt!
Åh, det hørtes slitsomt ut! [emoji85] håper det blir bedre under dette svangerskapet! [emoji173]

Ja det er kjedelig. Men noe skal man vel plages med etter å ha vært så heldig å få småttiser[emoji23][emoji12]

Thermo krem!!!! Smører under beina når jeg legger meg

Har alltid ristet på beina så og si hele tiden Når jeg sitter eller ligger, men det er nok bare noe jeg gjør automatisk. Venstre armen derimot! Til tider må jeg holde den hardt fast inntil kroppen eller bare riste på den for det rett og slett er ubehagelig og vondt. Føler og den er kraftløs feks hvis jeg skal trykke på noe med den, og er helt uten koordinasjon o_O Har alltid vært sånn inni mellom, men nå når jeg er gravid er det verre. Aldri vært hos legen eller noe for vet ikke hva det er :rolleyes:

Back
Topp