Restetorget på samordna opptak...

Villemoen

Forumet er livet
kor tid er siste frist der??

eg fann en ledig plass på det eg ville gå, så slengte inn en søknad. Regna med det er alt for seint.

ORIGINAL: Studinen88

Neida, er det ledig er det fortsatt mulighet til å søke! KAST DEG RUNDT [:D]

Done! [:)]

ORIGINAL: MammaKarri82

Spennende![:D]

Hva søker du på???[:)]

[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Trebarnsmamsen

Tøft! Håper du kommer inn og starter opp snart [:D]

Takk [:)]
Må sjå d litt an kor det er henne. Skal ta det som desentralisert, og har ikkje heilt
fått med meg årets studieplasser.

Så morro! [:D]

KOS DEG!!! Jeg skulle gjerne tatt lærerstudiet en gang til. Hadde vært så kjekt nå når jeg har mer erfaring og flere situasjoner å knytte ting til! Velger du å gå for ungdomstrinnet eller barnetrinnet?

Jeg hadde nok valgt feil om jeg måtte velge da jeg tok utdanningen. Jeg skulle nemlig aldri jobbe med de minste sa jeg. Og det er det jeg har gjort siden jeg var ferdigutdannet...

ORIGINAL: Fru Riskorn

KOS DEG!!! Jeg skulle gjerne tatt lærerstudiet en gang til. Hadde vært så kjekt nå når jeg har mer erfaring og flere situasjoner å knytte ting til! Velger du å gå for ungdomstrinnet eller barnetrinnet?

Jeg hadde nok valgt feil om jeg måtte velge da jeg tok utdanningen. Jeg skulle nemlig aldri jobbe med de minste sa jeg. Og det er det jeg har gjort siden jeg var ferdigutdannet...

Den 1 til 7 klasse.
Får begynne med den, så får vi sjå. Men er ikkje sikkert det blir før neste år, kjeme som sagt veldi an på kor i fylket man
får ta den i år. Men eg gleda meg veldig!

Back
Topp