Resten av forumet

LSB

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Påskekyllingene 2020
Bruker dere resten av forumet noe særlig, nå som dere er gravide og hører til her inne i april 2020?
Jeg er av og til innom på generelt og leser litt, men merker liksom at det er her inne jeg engasjerer meg mest nå.. :) Er det andre steder dere her tenker at det er interessant å lese som jeg bør følge litt med på?

Jeg sniker rundt på hele forumet.
Ofte på «nye innlegg» så jeg slipper å bla gjennom det samme hver gang :)

Er mest på assistert enda! Og litt på forrige termingruppe☺️

Jeg henger her og på Mai 2020 siden terminen er så seint i april. Så henger jeg litt på "vi som har mistet" og "vi som prøver" og "vi som har prøvd lenge". Men føler jeg hører til i termingruppene for april og mai.

Holder meg mest her :) sniker litt iblant på forumet. Har termin 24 april. Men begge mine to kom hhv. 2 og 3 uker før termin. Så spent på når denne kommer;)

Jeg henger mest her for øyeblikket, men er innom prøve- og assistert for å se hvordan det går med de «kjente» der :)

Henger fortsatt på "vi som prøver", tør ikke gå all in her enda :hilarious:

Er for det meste her, så snoker jeg litt rundt når jeg har lest alt her :hilarious: mye fritid i liggende positur kun istand til å trykke på mobilen med denne formen

Jeg bruker Nye innlegg og leser alt som er interessant og som ikke ligger i andre termingrupper, og svarer på noe av det.

Holder meg mest her inne, men sniker litt på nye innlegg innimellom om det er noe som virker interessant:)

Back
Topp