restegarn.. igjen..

smash

Forumet er livet
VIP
Jeg spurte hva dere lagde med restegarn, og mange sa at de lagde lapper, og hekla det sammen til et teppe når de hadde laget nok lapper.
Genial idè! Men bruker dere det samme garnet hele tiden når dere hekler?
Jeg bruker litt forskjellig garn, og det blir kanskje rart å lage teppe med forskjellige garntyper?

Jeg personlig synes det er litt festelig med forkjellige garntyper i sånn lappetepper....

Men du gjør jo det du synes passer best...Kanskje greit med en som har samme type vaskegrader...(håndvask, 30, 40 etc)

Men sånn ellers, har null peiling[8D][8|][:D]

Ja, det blir kanskje stilig? Aner ikke jeg... Aldri prøvd, eller sett sånne tepper.
Bli evt til dukkene til jentene, så da går vel alt ann[:D]
Begynner å bli litt restegarn her!

jeg liker ting i system, og hadde fått vondt i huet av å blande garntyper og farger om til et lappeteppe!

mitt restegarn blir brukt til ingenting! det ligger i 2 store poser på soverommet og vokser seg større for hver dag som går[8D]

tips er jo små babysko, dukkesmekker, dukketøfler og diverse dukketing da. evnt hekle blomster og sette på klær som pynt.

amigurumi? Barbieklær? blomster/sommerfugler til pynt div steder, som f.eks klemmer?? Bamse/litt større dyr i forskjellige farger? [:)]
Jeg synes også det kan være fresh med et teppe i forskjellige garntyper, og farger HVIS det passer sammen[8D]

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

amigurumi? Barbieklær? blomster/sommerfugler til pynt div steder, som f.eks klemmer?? Bamse/litt større dyr i forskjellige farger? [:)]
Jeg synes også det kan være fresh med et teppe i forskjellige garntyper, og farger HVIS det passer sammen[8D]

Amigurumi, det er sånne figurer, ikke sant? Ser så utrolig vanskelig ut[&:]

ORIGINAL: smash

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

Amigurumi, det er sånne figurer, ikke sant? Ser så utrolig vanskelig ut[&:]

Neida, er ikke så vanskelig[:)] Er mange som begynner med sånne små dyr når de skal lære seg å hekle[:)]

Back
Topp