Restaurant (pub) i Oslo

Jani

Glad i forumet
Var i Oslo i helgen og gikk ut på "Friday's" om lørdagen, kjempe bra sted[:)] God mat og gode drinker, kjempe bra service[:D] Vel verdt å anbefale[:D][:D][:D] Noen som vet om noen andre bra steder i Oslo, skal nemlig tilbake dit i mars??

Du får prøve Hard Rock Cafe!!! Har ikke vært der selv... men den er jo nyåpna og har fått bra kritikk!!!! [:D]

Har de åpnet hard rock i oslo???? Hvor????? Herregud... skjønner at jeg har vært for lenge på vestlandet når det skjer ting i byen min som jeg ikke vet om...

En av mine favoritt-restauranter er en Habibi som er en palestinsk/arabisk restaurant rett ved siden av Oslo City. Fantastisk god mat.... veldig liten og intim restaurant med kjempehyggelig betjening! Åh, savner habibi!! Om du drar dit MÅ du bare prøve Meze... en rett bestående av tonnevis med småretter, kjøtt (okse, lam, kylling), vegetar, pita, spennende sauser.... *sikle*

Hard Rock Cafe ligger i Karl Johansgt! Det var der Studenten lå før.... hvis det sier deg noe... Uansett; Universitetet er bygningen ved siden av!

ja, Oslo er som sagt byen min... er Oslojente på min hals jeg, men det er halvannet år siden jeg flyttet til Volda, og jeg har bare vært i Oslo to ganger siden... går glipp av ting som skjer der... det er vel bare å venne seg til det kanskje??[;)]

Back
Topp