Restaurant Oslo

MarteA

Glad i forumet
Jeg arrangerer utdrikningslag i Oslo som skal være i slutten av mai. Vi skal ut å spise på restaurant, og jeg lurer på om noen har forslag til hvor vi kan dra? Vi kommer til å være ca 10 stykker :)

Takk for dytting ;)

Er ikke så kjent i Oslo at det gjør noe, men på Landstreffet var vi på Yayas, utrooolig god mat ;D

kan nok ikke hjelpe deg mye her gitt, Wallmans var knall, men det er nok dyrt..

Men får dytta litt da! ;)

Takk lillebebis og janem86 :) skal se litt på de....

Var visst ikke mange som var kjent i Oslo :p

Hjelper deg gjerne, men si gjerne litt hva du er ute etter...? Prisklasse og stil hvis du har noen preferanser! [:)]

I mitt eget utdrikningslag gikk vi på tapasrestaurant. San Leandro. Tror det var god mat (hadde drukket i ni timer, så husker ikke helt).. Må tenke på hva du vil få ut av måltidet, om det er en del som ikke kjenner hverandre så er det lurt å ha slik "delemat"... Har dere gjort noe tidligere på dagen som kanskje blir fullendt ved å gå på en type restaurant? Vi hadde vært på salsakurs og dansa derfor salsa med de spanske servitørene og kokken...

Takk for svar moffe og majami :)

Har i utgangspunktet ingen preferanser. Jeg kjenner ikke de andre så godt, og det er vel en snittalder på ca 35. Det er et veldig rolig utdrikningslag.

Prisklasse tenker jeg medium. Ikke superbillig, men ikke koster skjorta.

San Leandro er et godt forslag - den nye som ligger i Vika. God mat (vært der edru [;)] ), akkurat passe kult og greie priser. Ellers er det Vann og Brød, tapas i veldig kule lokaler på Grønland.

Kampen Bistro har god mat og kule lokaler - treretters, middels prisklasse. Hvis du vil ha asiatisk, anbefaler jeg Nambo på Majorstua (billig med bra og fine lokaler) eller Dinner i Stortingsgata, kul og ikke dyr.

Olivia er en ny pizzarestaurant i gamle lokalene til Odeon i Bogstadveien. Veldig fine lokaler, og god litt annerledes pizza. Vi hadde jobbfest der son var veldig vellykket.

Tja, noen forslag i alle fall! [:)]

ORIGINAL: majami

San Leandro er et godt forslag - den nye som ligger i Vika. God mat (vært der edru [;)] ), akkurat passe kult og greie priser. Ellers er det Vann og Brød, tapas i veldig kule lokaler på Grønland.

Kampen Bistro har god mat og kule lokaler - treretters, middels prisklasse. Hvis du vil ha asiatisk, anbefaler jeg Nambo på Majorstua (billig med bra og fine lokaler) eller Dinner i Stortingsgata, kul og ikke dyr.

Olivia er en ny pizzarestaurant i gamle lokalene til Odeon i Bogstadveien. Veldig fine lokaler, og god litt annerledes pizza. Vi hadde jobbfest der son var veldig vellykket.

Tja, noen forslag i alle fall! [:)]

Tusen takk :) Skal Google de og finne ut ;)

Back
Topp