restaurant og 2 barn

Jippi

kommende tobarnsmor :)
Er det noen her som har erfaring med å JOBBE på restaurant å ha 2 barn?

Jeg savner veldig å jobbe på restaurant, men ser ikke for meg å jobbe på restaurant å ha 2 barn..
tenker da ikke på peppes, egon, big horn o.l.. men typ chi, statholdergaarden, plah, eik, brasseri blanch osv..

håper på mange svar.. selv om jeg ikke har tro på mange svar.. men har ingen andre å spørre..

Skulle selv bli kokk, altså restaurant kokk.. Di planene ble lagt på is da jeg ble gravid.. Mye jobb fra 16.00-24.00! Men varierer selvsagt fra plass til plass.. Noen restauranter har jo produksjonskjøkken og lunsjservering, da har man jo mulighet til å jobbe tidlige vakter også..

Det er jo ikke værre enn for de som jobber på sykehjem feks.. Det må man sikkert bare tenke og føle på hva man selv klarer, og ikke minst om man har mulighet tidsmessig :-)

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app

Skal sies at det jobbet folk med barn, men det va med barn opp i skolealder. Personlig liker jeg og ha ettermiddagene med barna når de kommer hjem fra bhg :-)

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app

Mens barna er små ser jeg for meg at dette er lurt om mannen jobber dagtid. Man kan være hjemme med barna på dagen og så er mannen hjemme når du er på jobb. Minuset er jo at du ikke ser mannen din så ofte da... Når barna går de siste 2 årene i bhg så er det ikke like greit å ha de hjemme på dagtid synes jeg.

Back
Topp