Restaurant i Oslo!

Frisør1

Gift med forumet
Har noen av dere forslag til hvor min kjære og jeg kan spise på lørdagskvelden?

Orker ikke vandre rundt på Karl Johan og omegn og leite, da ender man som oftest opp på en plass der det er ledig i rein desperasjon..[:)]

ville gått for tapas!!feks san leandro på grunerløkka:)

Brasserie France har veldig god mat, og det er veldig koselig atmosfære der[:)]
Ligger i Øvre slottsgate, en sidegate fra Karl Johansgate, inn ved Egertorget mot Grensen.

ORIGINAL: Auliana

Hva slags type mat liker dere? fransk, italiensk, asiatisk...?

Liker alt egentlig..Ble anbefalt Dinner i Stortingsgt, men der var det fullt..

ORIGINAL: m 08

ville gått for tapas!!feks san leandro på grunerløkka:)

Hmm..Må sjekkes ut, må google og se, takk for tips[:D]

ORIGINAL: **Emmeline**

Ligger i Øvre slottsgate, en sidegate fra Karl Johansgate, inn ved Egertorget mot Grensen.

Hvilken type mat er det?

Drømmer om en plass med god mat og rødvin som passer perfekt til, romantisk og koselig[:D]

jeg har spist en del ganger på den indiske som ligger over burger king på egertorget. Synes de har god mat - og indisk er jo bare deilig!! :)

Lokalet er litt stort, men om man får vindusplass er det ganske så koselig likevel. Fikk vindushjørnebordet på første date med gubben

ORIGINAL: Frisør1

ORIGINAL: **Emmeline**

Hvilken type mat er det?

Drømmer om en plass med god mat og rødvin som passer perfekt til, romantisk og koselig[:D]

Sjekk ut hjemmesiden[:)]

http://www.brasseriefrance.no/

og om du skal bestille bord, så be om å få i første etasje[:)]

Kampen bistro i gamle byen. Er utrolig koselig og romantisk  Mørk og intim restaurant med veeldig god mat, og utrolig kjekk betjening!

Elvebredden ved grunerløkka, materialistisk stil men KJEMPEGOD mat og veldig hyggelige servitører :)

Trancher på Grunerløkka
Habibi i Storgata!!!! ([:D])
Vognmann Nilsen på Grønland
Nodee ved Frogner Stadion

[:D]

Åh gud nå ble det mange her..What to do?? Velg noen for meg please??[8D]

Spørsmålet er vel HVA ønsker dere å spise?
Håper turen gikk bra idag :-)
Kos dere i helgen!!
Hadde vært kult å treffe deg mens du er sørpå, men det blir kanskje litt liten tid?

ORIGINAL: BarnIDesember

Kos dere i helgen!!
Hadde vært kult å treffe deg mens du er sørpå, men det blir kanskje litt liten tid?

Vært kjempekos og treffe deg også, men tida fløy av sted...Ikke var jeg på nett heller he he[:D]

Vi hadde en fantastisk tur!!![:D][:D] Wallmans var helt utrolig, nydelig mat, anbefales!!![:D]
På lørdagen ble det en litt sen lunch på Pasta Basta i Hegdehaugsveien, veldig fornøyd[:)] Siden lunchen ble sen forlot vi hotellrommet ganske sent på lørdagen og ruslet litt rundt, endte på "Ett glass" i sidegaten til Karl Johan, skulle ha en liten smårett, men endte opp med en nyyydelig middag, alt i alt veldig fornøyd he he[:D]

kjekt å høre dere hadde en flott helg ...fikk du shoppa noe spennende da???

ORIGINAL: Frisør1

ORIGINAL: BarnIDesember

Kos dere i helgen!!

Vært kjempekos og treffe deg også, men tida fløy av sted...Ikke var jeg på nett heller he he[:D]

Vi hadde en fantastisk tur!!![:D][:D] Wallmans var helt utrolig, nydelig mat, anbefales!!![:D]
På lørdagen ble det en litt sen lunch på Pasta Basta i Hegdehaugsveien, veldig fornøyd[:)] Siden lunchen ble sen forlot vi hotellrommet ganske sent på lørdagen og ruslet litt rundt, endte på "Ett glass" i sidegaten til Karl Johan, skulle ha en liten smårett, men endte opp med en nyyydelig middag, alt i alt veldig fornøyd he he[:D]

Åååå, Ett Glass!
Der var jeg den kvelden jeg ble sammen med min kjære :o)
Minner..... hehehehe!

Godt dere koste dere. Wallmanns er jo dritartig!
:o)

Back
Topp