Restaurant i dag!

Monica*27

Glad i forumet
i dag skal vi ut og spise middag på resstaurant! søsteren til sambo er 20 i dag og det skal feires med middag ute.. hun kan ikke feste og drikke for hun er gravid igjen. men jeg gleder meg! de skal ha med seg sin sønn som er snart 2 år og vi tar med oss Per Mathias..Også kusinen deres skulle være med og! Håper vi skal på Egon`s der er det sååå go mat og de har barnemenyer der og!!

gleder meg!!

også idag fikk Per Mathias en fotball etter vi hadde vært på Barneklinikken og fått ny astma medisin! Han elsker den ballen! Beste kjøpet jeg har kjøpt siden i forrige uke da jeg kjøpte regnsett til han for 59 kr på spar kjøp![:D][:D][:D]

Må kose dåke masse[:D] og egon har god mat ja. Har kjøpt regntøy til Daniel på spar kjøp og-er jo kjempebillig og når han ikkje går i barnehagen så trenger det ikkje å være så slitesterkt[:D]

Da må dere kose dere.
Ja, på EGON er det god mat.
Var selv på BIG HORN i gårkveld.

Kjekt når man finner gode, billige ting.
Jamie likte godt en ball som Albert fikk fra skobutikken igår, så tror jeg må kjøpe en til han.

[:)]Så bra du og har kjøpt på spar kjøp.. Jeg og vennine var der og kjøpte sammen, og fikk jo helt sjokk! 29,50 per plagg! Måtte bare ha det jeg da[:)]
Ja det er nok sikkert ett helt greit regntøy...Og PM går heller ikke i barnehage så det blir nok bare brukt når vi er ute i hagen, på tur eller på lekeplassen[:D]

Back
Topp