Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
hvis jeg dytter på magen så kjenner jeg hun driver å flytter på seg, er ikke så veldig mye spark lenger egentlig, mere "flytting" rundt i magen, kjenner godt at hun har mindre plass inni der.
Veldig sjeldent, men om jeg setter på "Stýrisvølurin" av Týr tar den helt av (færøysk vikingmetal) ^^ Første sangen den reagerte på var "My Servant" av Amorphis (progressiv metal). Den reagerer også på å bli snakket til og når jeg drikker, men det er dønn stille om jeg skulle spise eller dytte på. Det hjelper dog å legge seg litt på magen (jeg sover slik). Vet ikke om det er vill protest eller bare om det er fordi den kanskje kommer litt nærmere overflaten.
Det er respons ja.. Men må noen ganger dytte et par ganger, hvis hu sover eller noe.. Hehe.. Så samboeren driver å erter hu litt på kveldene.. Da pleier hu å ta igjen =P
mini her e veldig aktiv. ligger eg på rygg begynner han å sparke drikker eg eller spiser begynner han å sparke. ligger eg på magen sparker han, å hvis eg dytter i magen sparker han tilbake, e veldig koslig at han e aktiv men e slitsom i lengde serlig om natten..
Ikke alltid, men som oftest. Jeg kjenner også mest forflytning nå, kjenner ikke kraftige spark så ofte lenger. Har forandret seg de siste dagene. Jeg kan også kjenne kroppsdeler om jeg klemmer forsiktig på magen nå. Da flytter hun på seg. Kroppsdelen flyter liksom unna. Merkelig følelse, men koselig også :)
Her er han veldig aktiv! Kjenner fortsatt mest av sparkene men også forflytting.. Gleder meg litt til å unne ligge å se på magen at stumpen stikker ut eller at han tar helomvending! Husker det var gøy :D
Han er mye mer aktiv enn hva storesøster er i magen, så litt uvant! Men veldig koselig =)