respektløst...eller??

louis22

Elsker forumet
syns det blir helt feil og snakke om ull og forsvette eller dra frem bilder av nyfødte bebiser nå.. kansje vi skulle latt forumet stå litt stille og snakket om det som har skjedd og som virkelig betyr noe??

jo men dette ble så nært for så mange det var bare et forslag ikke en regel.

Synes vi skal vise omtanke og respekt for jannicket og hennes familie i dag.
Men om noen har et problem så synes jeg at de kan få spørre, ivertfall om det er noe som ikke kan vente til i morgen...forstår dere hva jeg mener?

jeg er med på forslaget ditt louis2.
syns at i dag kan vi la tankene våre gå til Jannicke T.

vi snakker jo om det som har skjedd!

men med all respekt,så kan vi jo snakke om andre ting også!

da kan vi heller avtale et minutts stillhet fek?!

ORIGINAL: toveli6

Ja, tenk pådet jeg også.... Orket ikke og sitte her og svare på noe[:(] Alt er bare feil, selv om livet går videre så blir det bare feil...[:o][:(] Nå vil jeg bare bort og holde guttene mine og gråte....[:(][:(][:(]

Samme her...[:(]

ORIGINAL: Stardust

vi snakker jo om det som har skjedd!

men med all respekt,så kan vi jo snakke om andre ting også!

da kan vi heller avtale et minutts stillhet fek?!

enig i denne jeg.....jeg syns jo det er ufattelig trist,haallo.. Men er det noen som har spm inne her må dem jo få spørre.. Vi kjenner jo folk inne her, men ikke i virkeligheten eller noe...

Vil ikke kalle det respektløst og svare på andre tråder under disse forholdene. Jeg må innrømme at jeg synes det var tøft å leste hva som hadde skjedd med Jannicke og jeg kjente tårene renne nedover kinne når jeg leste det. Dette må være det tøffeste og jævligste noen kan oppleve.

Men å svare på hva andre lurer på her inne vil jeg ikke kalle respektløst. Dette er også hjelp til de andre. Selvom jeg har vondt av hva som har skjedd og føler med hele familien hennes. Og skal selfølgelig tenne et lys for de alle.

Greit å ta det litt rolig, men folk må få lov til å spørre og svare på ting for det syns jeg..

Kunne ikke vært mer enig med deg louis2.
I dag synes jeg faktisk at man ikke skal dra andre ting inn her...

Synes andre kan forstå dette også...
Det er en god venninne av oss som har mistet barnet sitt, synes vi skal vise henne større respekt enn det der [:(]

mener jeg og men ikke så mange som var enige vi skal ihvertfall ikke krangle om noe idag det er helt sikkert!!

Enig Louis2, la oss ta det med ro i dag.
La bare de aller nødvendigste spm komme på trykk i dag...
Jeg føler ikke for diskusjoner vedr. sure sokker etc.

La oss tenke på jannicket og familien og heller ta opp tanker rundt det temaet.

ORIGINAL: Hege23

Vil ikke kalle det respektløst og svare på andre tråder under disse forholdene. Jeg må innrømme at jeg synes det var tøft å leste hva som hadde skjedd med Jannicke og jeg kjente tårene renne nedover kinne når jeg leste det. Dette må være det tøffeste og jævligste noen kan oppleve.

Men å svare på hva andre lurer på her inne vil jeg ikke kalle respektløst. Dette er også hjelp til de andre. Selvom jeg har vondt av hva som har skjedd og føler med hele familien hennes. Og skal selfølgelig tenne et lys for de alle.

Enig - vil ikke kalle det respektløst - andre har fortalt om hv som har skjedd dem og ikke fått samme oppmerksomhet..

Har veldig vondt av Jannicke T og familien hennes, men synes ikke en kan stenge helt ned.. noen minutters stillhet kan jeg være enig i, ja, men det kan fortsatt være folk som trenger svar på noe
-om noen f.eks trenger svar på et spørsmål som kan redde deres barn, så er det vel riktigere å svare på det en å la være..
[8|]

Enig - vil ikke kalle det respektløst - andre har fortalt om hv som har skjedd dem og ikke fått samme oppmerksomhet..

Har veldig vondt av Jannicke T og familien hennes, men synes ikke en kan stenge helt ned.. noen minutters stillhet kan jeg være enig i, ja, men det kan fortsatt være folk som trenger svar på noe
-om noen f.eks trenger svar på et spørsmål som kan redde deres barn, så er det vel riktigere å svare på det en å la være..

Så enig

Jeg har vært her inne en stund og jeg har aldri hørt om noen andre som har båret barnet sitt i magen i over 9 måneder og så har måttet forberede seg på å føde et dødt barn??
Har dette skjedd andre?? Isåfall beklager jeg på det sterkeste at jeg ikke har fått det med meg og at vi ikke støttet dere på samme måte..

(dette er ikke stygt skrevet hvis noen oppfatter det som det, bare så det er sagt)

Jeg blir så sint.. hvis dette skjer så ofte hvorfor pokker lar leger gravide gå over tiden???
Kan dem bare ikke sette dem i gang, er det vanskelig eller noe???

ARRGH!!!

Og ja, jeg mente selvfølgelig ikke at man skulle la hele forumet ligge stille i går... Jeg bare flte at det måtte gå an å ikke prate om sure sokker og slikt [&:]

Det var vel i går forumet skulle ligge stille... Ikke i dag så vidt jeg har fått med meg [8|]

hahaha [:D] back at ya...

Back
Topp