Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Stardust
vi snakker jo om det som har skjedd!
men med all respekt,så kan vi jo snakke om andre ting også!
da kan vi heller avtale et minutts stillhet fek?!
ORIGINAL: Hege23
Vil ikke kalle det respektløst og svare på andre tråder under disse forholdene. Jeg må innrømme at jeg synes det var tøft å leste hva som hadde skjedd med Jannicke og jeg kjente tårene renne nedover kinne når jeg leste det. Dette må være det tøffeste og jævligste noen kan oppleve.
Men å svare på hva andre lurer på her inne vil jeg ikke kalle respektløst. Dette er også hjelp til de andre. Selvom jeg har vondt av hva som har skjedd og føler med hele familien hennes. Og skal selfølgelig tenne et lys for de alle.
Enig - vil ikke kalle det respektløst - andre har fortalt om hv som har skjedd dem og ikke fått samme oppmerksomhet..
Har veldig vondt av Jannicke T og familien hennes, men synes ikke en kan stenge helt ned.. noen minutters stillhet kan jeg være enig i, ja, men det kan fortsatt være folk som trenger svar på noe
-om noen f.eks trenger svar på et spørsmål som kan redde deres barn, så er det vel riktigere å svare på det en å la være..