Respekter kvarandre

x1xUlli

Blir kjent med forumet
Me er alle ulike, og har ulike bakgrunnar, meingar og opplevingar, livet har fart ulikt med oss alle, og me alle våre måtar å vere på og tenke på.
Nokre gongar slit me, og då treng me ikkje slengt utsagn etter oss som     " Du burde vært innlagt på mental sykehus, skjønner du ikke det osv." 

Respekter kvarandre og snakk ikkje stygt om kvarandre [:)]

Susannah???

ORIGINAL: jippii81

Savannah???

dEN FORSTOD IKKE JEG?[8|]

Me er alle ulike, og har ulike bakgrunnar, meingar og opplevingar, livet har fart ulikt med oss alle, og me alle våre måtar å vere på og tenke på.
Nokre gongar slit me, og då treng me ikkje slengt utsagn etter oss som     " Du burde vært innlagt på mental sykehus, skjønner du ikke det osv." 

Enig med deg i den Ulli!!!
Forresten flott dialekt!!!
Når jeg leser tråden din så får det meg til å tenke på han der skuspilleren som jeg så klart ikke kommer på navnet til nå,men hane fra Voss!

ORIGINAL: Ulli

100% enig. Sånt går utover helsa til folk her inne, og derfor man har regler mot det.

Nokre gongar slit me, og då treng me ikkje slengt utsagn etter oss som " Du burde vært innlagt på mental sykehus, skjønner du ikke det osv."

helt enig med deg... har ikke opplevd så mye av det her inne men så er ikke jeg den som er mest her heller[;)]

Er vi i gang igjen nå eller???????[&:]
Trodde vi var ferdig med dette nå...............

Susannah???

du tenkte tanken du også?

ORIGINAL: nina

Susannah???

du tenkte tanken du også?

ja, dessverre...

kan du ikke heller svare på PMen min istedet for å legge den ut her?

Susannah, Hildent

kort fortalt hvem er disse personene? en og samme eller?

ORIGINAL: Kaisa1

Susannah, Hildent

kort fortalt hvem er disse personene? en og samme eller?

Ja

You must log in or register to reply here.
Back
Topp