Respekt til alenemødre!

SnartMorTilTo!

Forelsket i forumet
I dag er dag 2 hvor mannen er på jobbseminar og jeg er alenemamma til i morgen! Herre guuud!!

Jeg tar av meg hatten for alle alenemødre/alenefedre! Dette her er jammen ikke bare bare!

Med ei nyfødt hengende i puppen og ei som løper rundt, dotrening, påkledning og trass. Bikkja må få tur, levering i barnehagen, henting i barnehagen. Helsestasjonen neste! Fortsatt litt sliten i underlivet, og det å reise seg og gå rundt, bøye seg, løfte og bære er rett og slett ganske krevende enda...

JAH, det er kjempe moro, men du verden, det krever litt energi altså! Kjenner hvor avhengig man er av disse mannfolka for å si det sånn!

Så til dere der ute som er aleneforsørgere, ALL HEDER OG ÆRE TIL DERE! Dere er f*** meg drit TØFFE!!!

I dag er dag 2 hvor mannen er på jobbseminar og jeg er alenemamma til i morgen! Herre guuud!!

Jeg tar av meg hatten for alle alenemødre/alenefedre! Dette her er jammen ikke bare bare!

Med ei nyfødt hengende i puppen og ei som løper rundt, dotrening, påkledning og trass. Bikkja må få tur, levering i barnehagen, henting i barnehagen. Helsestasjonen neste! Fortsatt litt sliten i underlivet, og det å reise seg og gå rundt, bøye seg, løfte og bære er rett og slett ganske krevende enda...

JAH, det er kjempe moro, men du verden, det krever litt energi altså! Kjenner hvor avhengig man er av disse mannfolka for å si det sånn!

Så til dere der ute som er aleneforsørgere, ALL HEDER OG ÆRE TIL DERE! Dere er f*** meg drit TØFFE!!!
SÅ enig med deg! *bøye seg i støvet*

Ja, det er det jeg har sagt hele tida, aleneforeldre er superhelter!!

Selvom jeg ikke er alene lengre så sier jeg takk ;) var alene med tvillingene fra de ble født til de var 5 år.
Man tenker ikke over det, man bare gjør det man må ;)
Er nok en fordel for meg å ha vært alene, for er ikke så vanskelig når mannen reiser vekk ;)

Selvom jeg ikke er alene lengre så sier jeg takk ;) var alene med tvillingene fra de ble født til de var 5 år.
Er nok en fordel for meg å ha vært alene, for er ikke så vanskelig når mannen reiser vekk ;)
Åh! Også med tvillinger da gitt! Kudos til deg altså! <3 Jeg kan ikke forestille meg engang! Flink du er :)
Kan tenke meg det gjør ting litt lettere når man har vært borti det før ja :D

Åh! Også med tvillinger da gitt! Kudos til deg altså! <3 Jeg kan ikke forestille meg engang! Flink du er :)
Kan tenke meg det gjør ting litt lettere når man har vært borti det før ja :D
Men savner mannen like mye fordet når han er vekke :P

Jeg er alene med tulla mi, det går veldig bra eneste jeg merker er at jeg må planlegge når jeg kan gå i dusjen og på do :p har heldigvis god hjelp i mammaen min som gjerne passer på så jeg får dusje :)
Nå kan jeg ikke sammenligne med noe annet da, men det går super bra enn så lenge værtfall!

Respekt! Du må være supermom!

Respekt! Du må være supermom!
Langt i fra! Når man ikke vet om noe annet så tenker man ikke på det. Planlegging og struktur er tingen ;)

Men vedder på det er lettere å være alene enn å leve i et forhold hvor partneren ikke stiller opp f.eks. Tenker det må være kjempe slitsomt!

Back
Topp