Reservehjul til Emmaljunga Edge Duo

LuringNr3

Gift med forumet
Noen som har kjøpt dette før som veit hvor mye det koster? Trenger egentlig bare en ny slange til ett dekk...

Ta med hjulet og stikk innom en sports/sykkelbutikk :) de har bytta slangen billigst for min del. Barneutstyrsbutikken har også bytta slange i vår, men de skulle ha litt mer (5o-lapp mot 150kr). Det er visst også slanger som passer til, som kjøpes på biltema billig, for å skifte selv!

Hvis du bor i nærheten av Ski kan du få 4 dekk gratis av meg. Har en Edge Duo jeg desverre må kaste pga jordslag i stoffet så trenger ikke dekkene...

Hei, mener ikke kuppe eller ødelegge på noen måte.
Hvis du ikke har gitt de bort kunne jeg ønsket meg dem, kjøpte nemlig en brukt vogn hvor hjula er morkne, punktert og slarkete. Så om du har komplette hjul og kan sende så kan jeg sette over penger til porto + litt for bryet.

Hvis du bor i nærheten av Sverige, så var det ca. halve prisen der kontra her. Husker ikke prisen, for jeg kjøpte ikke (bare sjekket hva de kostet), og jeg kommer i hvert fall til å kjøpe i Sverige om det blir aktuelt.

Hvis du bor i nærheten av Ski kan du få 4 dekk gratis av meg. Har en Edge Duo jeg desverre må kaste pga jordslag i stoffet så trenger ikke dekkene...
Du kan lett fjerne jordslag. Kjøp ship shape, bland ut med vann og gni på flekkene med en qtips. Skyll i dusjen etterpå.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Du kan lett fjerne jordslag. Kjøp ship shape, bland ut med vann og gni på flekkene med en qtips. Skyll i dusjen etterpå.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg snakket med helsestasjonen og de anbefalte å ikke bruke vognen til nyfødt selv om jeg skulle få bort alt som var synlig... Har kjøpt ny vogn nå så det har ordnet seg :-)

Fikk ny slange (kan også få nytt dekk) hos Barnevognservice til ca 100kr. Da byttet de og ordnet og dekket er som nytt! :) Så om dere har Barnevognservice butikk i nærheten så anbefaler jeg å gå der. :)

Back
Topp