Reseptfri EFFEKTIV sovemedisin til barn!!!

¤Ida

Gift med forumet
er noe jeg ønsker meg[8D]
Tror dette kommer til å bli en laaaang å tung natt...Martin er så trett at han ville ikke spise, men drakk 200ml mme[&:]
nå ligger han å lager lyder i senga, han sovnet litt i min seng først når jeg skulle roe han ned, han hyyyylskreik...
så etter den duppen på 3 minutt så tror jeg han fikk litt ekstra energi, men har ikke lyst å ta han opp egentli så han holder det gående til klokka 10 i kveld...men han skulle jo hatt seg litt mat...
hjeeelp, hva gjør jeg?

sovemedisin ville jeg ikke gitt dem[;)]men jeg tror nok han klarer seg på mme han har fått.

ville ikke tatt han opp pga mat.da kommer han til å bruke den igjen[:D]

ville gått inn innimellom å lagt han ned roet han og gjort det til han sovnet.klokka ti er vel ingen ting.kunne vert myye verre[:D]

ORIGINAL: stardust

sovemedisin ville jeg ikke gitt dem[;)]men jeg tror nok han klarer seg på mme han har fått.

ville ikke tatt han opp pga mat.da kommer han til å bruke den igjen[:D]

ville gått inn innimellom å lagt han ned roet han og gjort det til han sovnet.klokka ti er vel ingen ting.kunne vert myye verre[:D]

ja men jeg er så trett at jeg holder på å stupe...kjennes ut som klokka er 01 for min del[8D]
vært ei slitsom uke

ORIGINAL: Nikki!

hørte i dag at de har noe i cosmopharma for at både barn og voksne skal sove bedre( tidligere volare)

har hørt om det jah...men bruker heldigvis ikke å ha problemer med å få han til å sove...men tror han brygger på en influensa...men han har ikke feber...men har li på meg i 2 timer nå å uffet seg stakkarsen

Back
Topp