Resepter??

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
som sikker noen av dere vet så har jeg hatt forsøk, pluss ett egg på frys som ikke overlevde ..

Men Når jeg ser inne på mine resepter på minhelse.no
Så står det: at det er skrevet ny resept til meg på 5stk gonal f, synarella, ovitrelle og litinus
Dette ble sendt 6.02-18 og er en ny lege som har sendt de som e respet

Vil det si at jeg får faktisk ett forsøk snart da??
Har ikke fått noen mld eller brev i poster da :p

Men den gonal f , Var ny nemmelig var derfor jeg reagerte og måtte sjekke de andre resepter fra tidligere

Ble litt glad no , men skal ikke glede meg for mye heller :wacky: hehe

Last edited:
Og koster det 3170kr for en sprøyte????

Da har de sikkert planlagt nytt forsøk for deg:happy: En sprøyte inneholder medisin for flere dager. Kommer selvfølgelig an på om hvor mange enheter sprøyta inneholder og hvor stor dose du skal ha.

Da har de sikkert planlagt nytt forsøk for deg:happy: En sprøyte inneholder medisin for flere dager. Kommer selvfølgelig an på om hvor mange enheter sprøyta inneholder og hvor stor dose du skal ha.
Ok så jeg må ikke kjøpe en sprøyte til 3000 asså:wacky: ? Det stod gonal f 900 ( ett eller annet bak)

Ok så jeg må ikke kjøpe en sprøyte til 3000 asså:wacky: ? Det stod gonal f 900 ( ett eller annet bak)

Du må nok belage deg på kjøpe flere til den prisen, kommer vel an på hvilken dose du skal ta.

Jeg få no vente og se om jeg får noe i posten først , selv om jeg har lyst og ringe de med en gang og spørre [emoji23]

Ja det vet jeg ;)
Men om jeg trenger 5 stk til 3000 kr stk :p
Ah, sånn ja:P Skylder på lite søvn:P Da jeg holdt på med det der, så kjøpte jeg inn etter hver kontrolltime. Da slapp jeg å sitte med ekstremt dyre medisiner jeg ikke hadde bruk for.

Ah, sånn ja:P Skylder på lite søvn:P Da jeg holdt på med det der, så kjøpte jeg inn etter hver kontrolltime. Da slapp jeg å sitte med ekstremt dyre medisiner jeg ikke hadde bruk for.

Ja jg hentet bare ut litt og litt sist gang og, men det var bemfolaen

Når jeg gikk på Gonal-f trengte jeg bare en sprøyte på 900ie og en på 300ie til ca 14dagers stimulering. Men det holder med å hente ut en av gangen, så evt mer etter kontroll. De setter som regel opp resepten med god margin :)

Når jeg gikk på Gonal-f trengte jeg bare en sprøyte på 900ie og en på 300ie til ca 14dagers stimulering. Men det holder med å hente ut en av gangen, så evt mer etter kontroll. De setter som regel opp resepten med god margin :)
Takk, men da dager jeg på at jeg får ett forsøk til :)

Jeg fikk rekovelle, og de hadde regnet på at jeg skulle ha kontroll før jeg gikk tom for den 1.
Så jeg tok siste dose i dag og trengte akkurat ikke å kjøpe en til :cat:
Min koster 6700 for en hvis det gjør at du føler deg bedre.. det var ca 8 dager med medisin for meg.

Jeg fikk rekovelle, og de hadde regnet på at jeg skulle ha kontroll før jeg gikk tom for den 1.
Så jeg tok siste dose i dag og trengte akkurat ikke å kjøpe en til :cat:
Min koster 6700 for en hvis det gjør at du føler deg bedre.. det var ca 8 dager med medisin for meg.
Jeg håper på kort protokoll :wacky:

Back
Topp