Resepter til hormoner

Ønskemamma87

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Hvor lenge før fikk dere reseptene? Skal begynne så snart mens kommer neste uke,men har ikke fått reseptene enda og begynner å bli stressa

Fikk de ca 1 uke før jeg skulle starte

VIste seg at den var sendt med fax til sykehusapoteket. Men når jeg da skulle hente ut medisinene i dag,hadde ikke sykehuset fått noen resept. Fertilitetsseksjonen var stengt, og jeg er ganske stressa. Skal ha mens på søndag og begynne på mandag etter planen. Det er altså fredag i morgen og langhelg, så i morgen er siste sjanse å få resepten. Hadd fått beskjed om at den ville komme i posten,men det var altså ikke tilfellet. Makan til styr og stress!!!!!

Måtte få ut litt frustrasjon her :)

VIste seg at den var sendt med fax til sykehusapoteket. Men når jeg da skulle hente ut medisinene i dag,hadde ikke sykehuset fått noen resept. Fertilitetsseksjonen var stengt, og jeg er ganske stressa. Skal ha mens på søndag og begynne på mandag etter planen. Det er altså fredag i morgen og langhelg, så i morgen er siste sjanse å få resepten. Hadd fått beskjed om at den ville komme i posten,men det var altså ikke tilfellet. Makan til styr og stress!!!!!

Måtte få ut litt frustrasjon her :)

Å shit!
Skjønner du er stressa og frustrert!
Du får gjøre ditt beste i morgen for å få tak i de medisinene. De ligger ikke inne på 'mine resepter' på Internett da? Du kan jo hvertfall sjekke. Man bruker den vanlige bankbrikka for å komme inn.

Apoteket er vel oppe på lørdag forresten? Pleier hvertfall det på kjøpesenteret. Så du har en ekstra sjans kanskje? :)

har sjekket på nett,men ingenting der dette bøør de ordne i morgen,ellers er alt ødelagt og det blir kanskje flere måneder med venting. Uakseptabelt for min del

Har du fått medisinene nå?

Åå!! Så bra!! :D
Ja da kan tanta bare komme så er dere i gang :)

Back
Topp