resepter i posten

Bina

Pine Bina
VIP
Hvor lang tid tar det før reseptene er i postkassa? ringte inn mens i dag... Grugleder meg

Hvor lang tid tar det før reseptene er i postkassa? ringte inn mens i dag... Grugleder meg

Det har tatt 4-5 dager få resepter i Posten fra Maigaard i Danmark. Går sikkert fortere om det er innenlands vil jeg tro :)

Da håper jeg det kommer før fredag :)
Starter du på cd20? Da rekker brevet å komme uten tvil. Rekker dere et forsøk før feriestengt? Eller er det privat?

vil tro du får de i posten i morgen/fredag... lite sansynlig at du må vente hele helgen før du får reseptene...
forresten Hausken pleier å fakse reseptene til nærmeste apotek (der du bor)

Starter du på cd20? Da rekker brevet å komme uten tvil. Rekker dere et forsøk før feriestengt? Eller er det privat?
Hun sa ingenting på tlf og jeg tenkte ikke på å spørre heller. men all info følger med resepten sa hun. så håper på at jeg starter på cd 20 og får et forsøk før ferien :)

vil tro du får de i posten i morgen/fredag... lite sansynlig at du må vente hele helgen før du får reseptene...
forresten Hausken pleier å fakse reseptene til nærmeste apotek (der du bor)
Håper det. får ikke begynt på medisiner med en gang så det er jo ingen krise om de kommer over helga. Ja hvorfor kunne ikke ullevål gjort det samme liksom. også kunne de gitt tid for kontroll osv på mail.hadde vært så mye enklere.

Back
Topp