Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Som tittelen tilsier: Er det flere som har fått/har menn som har fått innkallelse til repp.øvelsen til Heimevernet? Min samboer fikk i dag, og skal da "liksom" være borte i over tre uker fram til 11.mars, jeg har termin 12.mars... Det går jo ikke? Jeg kan jo ikke være alene hjemme i tre uker rett før termin?! Hva om jeg føder før? Han får vel fritak?! Noen erfaringer?
Samme her! Er han også utkalt til Værnes??Min mann har fått det samme han skal søke om utsettelse. Kjenner jeg er ganske stresset da han skal dra i slutten av februar og bli til 11.mars og jeg har termin mens han skal være vekke.
Samme her! Er han også utkalt til Værnes??
For alle dere som har slitt med søvnløse netter på grunn av dette, min samboer har akkurat fått innvilget utsettelse på grunn av omsorgspermisjon hurra!
Meget fornuftig!!For alle dere som har slitt med søvnløse netter på grunn av dette, min samboer har akkurat fått innvilget utsettelse på grunn av omsorgspermisjon hurra!
For alle dere som har slitt med søvnløse netter på grunn av dette, min samboer har akkurat fått innvilget utsettelse på grunn av omsorgspermisjon hurra!
Det går nok i orden skal du seSåå heldig du er min har ikke fått svar enda. Han har søkt utsettelse på bakgrunn av økonomisk tap og min termindato.