rensing av hus (ånder)

hegemw

Forumet er livet
hei, noen som vet om noen som kan dette?
gjerne som bor i Fredrikstad eller østfold.

har en bror som sliter litt,også hos mine foreldre, da de bor i et hus hvor det er hybel under hvor min bror bor.  så prøver å kanskje finne en som kan hjelpe oss med dette.

Vis der kjenner en som kan bruke pendel og brett for. eks så kan den personen hjelpe dere. Men personen må være litt dreven. Da den vil ta kontakt med de enkelte åndene i rommet og sende dem videre.

Jeg har hatt kontakt med ånder på denne måtten men jeg har aldri sendt noen over til den andre siden. Kun hentet de frem i hyggelig sammenhenger for så og si hade igjen siden. Det har vært venniner som vil snakke litt med besteforeldre og slikt. =)

http://www.ennybevissthet.no/?page_id=24  dette er hjemmesiden til noen som sier de kan rense huset uten fysisk og komme dit.

Masse lykke til

Vet ikke om noen i det området,men man kan gjøre dette selv å,bare å kjøpe SALVIE på apoteket,legge det i en liten skål,tenne på å blåse dette rundt i alle rom i huset. Huske å være nøye med alle hjørner. Salvie har en søtaktig hasjlignende lukt så det er viktig å dører og vinduer oppe når man gjør dette. Dette er ett tips jeg fikk fra ei som driver med rensing av hus. Kjøper man gamle gjenstander på brukthandlere så burde man også rense disse med salvie.

Bejb skrev:
Vet ikke om noen i det området,men man kan gjøre dette selv å,bare å kjøpe SALVIE på apoteket,legge det i en liten skål,tenne på å blåse dette rundt i alle rom i huset. Huske å være nøye med alle hjørner. Salvie har en søtaktig hasjlignende lukt så det er viktig å dører og vinduer oppe når man gjør dette. Dette er ett tips jeg fikk fra ei som driver med rensing av hus. Kjøper man gamle gjenstander på brukthandlere så burde man også rense disse med salvie.

Det hjelper en liten periode, det demper energien men sender ikke over til den andre siden.
Er anbefalt da :)

Brett og pendel brukes helles ikke til rensing vel, kunn til å lokalisere og komunisere....

Ta kontakt med en klarsynt du, det er det alles letteste. Jeg bor litt langt unna så jeg får ikke hjulpet deg...

brett drar til seg ting fra den andre siden også, den kan trekke til seg og gjøre det værre enn det var fra før av...
Absolutt IKKE prøv på ting som dette selv uten hjelp fra noen som vet hva de driver med!
(noen som vet hva de driver med kommer aldri til å ta i bruk ting som brett, kansje pendel, men det har vi skjelden behov for da vi kjenner energiene på kroppen)

takk for svar, da har jeg sendt linkene til min bror, blir nok å få et medie til å ordne dette tror jeg ja.

siden han fortalte meg at det skjer ting i huset til min mor og far håper jeg å få dette ordnet for vil ikke at mine barn skal bli skremt når de sover der.
min bror bor under mine foreldre i en hybel og hører klart å tydelig at noen går der når han vet at ingen er hjemme, ja må si jeg fikk bekreftet det jeg har følt en god stund da ja.
huff ikke noe gøy, men vi mistenker at dette er vår bestefar da, men allikevel ikke noe koselig

Back
Topp