Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MIZZbigBADAbing
ORIGINAL: LabambieDet har ikke jeg trengt heller,selvom jeg ikke har rensket unna [8D]
Jepp.. Snuppa er veldig "flink" til å utforske overalt.. [:D] Ordet "nei" funker ikke alltid like bra.. Hehe! Så da er det rensket. Inntil videre.
Heller rensket stue enn de som knipser ungene.
ORIGINAL: naftaline
ORIGINAL: Refleksheks
Det gjorde vi - men vi er ikke så veldig "Pyntete" i utgangspunktet, så var ikke så mye å ta bort.
For oss har det passet VELDIG å ha et hus som er barnevennlig, da vi er en småbarnsfamilie..
Jeg har ikke lyst til å si nei hele dagen, og jeg har heller ikke lyst til at hun skal høre det hele tiden. Så her kunne jeg gå på do alene, uten å ha hjertet i halsen for alt hun kunne komme til å ødelegge.
Jeg er ikke av den oppfatning av at man da risikerer å ha en konfirmant som drar ned dukene, og tar seg frem i sakene til fremmede fordi hun aldri lærte dette hjemme.
Takk!
M er seriøst klåfingret, og jeg orker ikke springe etter han hele tiden for å korrigere. Han lærer det med tiden som alle unger. Så her står ingenting som kan knuses eller ødelegges fremme. Og det plager meg ikke at huset vårt er tilpasset han også. Trappegrind har vi også..