"Renser" dere stua for pynt å ting?

Kun bordet... Resten står, inntill videre...
Men har ikke akkurat klokka etter oldefaren min stående fremme til pynt, nei... Stuebordet er renska.. Har ikke en liten løper engang...

ORIGINAL: Miss lilla

hva mener du med "rense" ?

at man ikke har pynt i det heletatt? eller vaske pynten for bakterier?

Tar det bort!

Jeg har pynta der han ikke får tak i.. [:)]

Jeg har aldri fjernet noe, duken har alltid ligget på bordet og ting har stått på sine plasser. Tok en goooooooooooood stund før hun skjønte at hun ikke skulle røre men bruker heller en god stund på å si nei og lære henne at hun ikke skal røre alt. tolmodighet er en dyd[8D]

Jepp.. Snuppa er veldig "flink" til å utforske overalt.. [:D] Ordet "nei" funker ikke alltid like bra.. Hehe! Så da er det rensket. Inntil videre.
Heller rensket stue enn de som knipser ungene.

JA..[:@]

ORIGINAL: MIZZbigBADAbing

ORIGINAL: Labambie

Jepp.. Snuppa er veldig "flink" til å utforske overalt.. [:D] Ordet "nei" funker ikke alltid like bra.. Hehe! Så da er det rensket. Inntil videre.
Heller rensket stue enn de som knipser ungene.
Det har ikke jeg trengt heller,selvom jeg ikke har rensket unna [8D]

ikke jeg heller[;)] greit at de lærer at ting må få stå i fred selv om det ofte tar tid å lære det!

hvis noe blir knust, og hun får tilsnakk for det, og ser at vi blir litt sinte, så lærer hun av det. så nei. jeg har alt fremme[;)]

Nei, de får bare lære seg hva som går ann å leke med, og hva man holder seg unna [:D]

ORIGINAL: Nick Jr

haha nei!

ja, alt som småttisene får tak i. Men adventsstakene i vinduet får bli, med den konsekvens at jeg bare hadde en igjen i år, mot fire i fjor. Så jeg får gå å kjøpe meg noen nye(billige...[:D])

nei!!!

Å han har ikke rørt noen ting..
Men ei vennine har gjordt det å med en gang den ungen kommer her så
plukker den på ALT!

ORIGINAL: naftaline

ORIGINAL: Refleksheks

Det gjorde vi - men vi er ikke så veldig "Pyntete" i utgangspunktet, så var ikke så mye å ta bort.
For oss har det passet VELDIG å ha et hus som er barnevennlig, da vi er en småbarnsfamilie..
Jeg har ikke lyst til å si nei hele dagen, og jeg har heller ikke lyst til at hun skal høre det hele tiden. Så her kunne jeg gå på do alene, uten å ha hjertet i halsen for alt hun kunne komme til å ødelegge.
Jeg er ikke av den oppfatning av at man da risikerer å ha en konfirmant som drar ned dukene, og tar seg frem i sakene til fremmede fordi hun aldri lærte dette hjemme.

Takk!

M er seriøst klåfingret, og jeg orker ikke springe etter han hele tiden for å korrigere. Han lærer det med tiden som alle unger. Så her står ingenting som kan knuses eller ødelegges fremme. Og det plager meg ikke at huset vårt er tilpasset han også. Trappegrind har vi også..

Kan signere på alt naftaline sier, bortsett fra trappegrinda, for trapp har vi ikke[:-]

ja himmel å pannekaker! tok ikke dine unger med i den diskusjonen gjor jeg vel??????
Men jeg sier bare at ungen til venninda mi RØRTE PÅ ALT.

Foresten ja det tror jeg at han ville gjordt! Men ikke her hjemme men hos andre!!

Er det mulig ass!!

Jeg har aldri fjernet noe, og hun har aldri rørt noe.

har lite pynt stående fremme ja. men noe ligger i hyller, så jeg kan ta frem om vi har besøk

Ja, jeg har gjort det. Eldstemann er ikke klåfingret lenger, men yngsten er[;)] Gidder ikke gå å si nei hele tida.

fint fint [;)]

Back
Topp