rensende kur.....

Dordy**

Glad i forumet
Noen som har gått på det?

*Hvilken gikk du på?
*virket det?

helst i tablett form...

30 days og detox teen fra helsekost har god effekt [:)]

Jeg skal snart gå på en.
Gruer meg litt..
Men det går ut på å bare spise kylling og fisk i 9 dager uten noen til eller noen form for krydder. Å kan bare drikke vann.
Men da renser man kroppen å skal vist på en måte restrate den [8|]

Men man kan bli doven og slapp av den da !

ORIGINAL: PS.I Love You

Jeg skal snart gå på en.
Gruer meg litt..
Men det går ut på å bare spise kylling og fisk i 9 dager uten noen til eller noen form for krydder. Å kan bare drikke vann.
Men da renser man kroppen å skal vist på en måte restrate den [8|]

Men man kan bli doven og slapp av den da !

Tror ikke et er så veldig rensende.. faktisk heller motsat vil jeg tro. Kylling inneholder jo stortsett bare proteiner, og for mye proteiner kan være en stor belastning for både nyrer og lever. Proteiner er tungt for kroppen å fordøye

tenkte mer på å spise normalt, ta noen tabletter og få litt fortgang i systemet:p

Jeg gikk på en sitron og lønnesirupkur i litt over en uke.. Vurderer å begynne på den kuren igjen snart altså, aldri følt meg så freeeeesh som da jeg gikk på den.

ORIGINAL: Miss Claymore!

Jeg gikk på en sitron og lønnesirupkur i litt over en uke.. Vurderer å begynne på den kuren igjen snart altså, aldri følt meg så freeeeesh som da jeg gikk på den.

hvordan er den da?:)

ORIGINAL: Dordy**

Den er sånn at du skal ikke spise annet enn denne sitron og lønnesirupdrikken i en uke.. Ikke tyggis, pastiller eller noe.. Du kan drikke vann og te, ikke noe annet..

drikken består av 2 dl vann, 2 ss lønnesirup, 2 ss sitronsaft og cayennepepper.. Jeg synes den er best varm..
Jo mer man drikker, jo bedre..
Jeg klarte meg i 9 dager på denne kuren, ble ikke svimmel, uopplagt eller noe! Kunne holdt på lenger hvis det ikke hadde vært for at jeg brakk meg av denne drikken etterhvert[8D]

er noen mnd siden sist jeg gikk på den, så skal prøve igjen snart[:)]

ORIGINAL: Dordy**

Den er sånn at du skal ikke spise annet enn denne sitron og lønnesirupdrikken i en uke.. Ikke tyggis, pastiller eller noe.. Du kan drikke vann og te, ikke noe annet..

drikken består av 2 dl vann, 2 ss lønnesirup, 2 ss sitronsaft og cayennepepper.. Jeg synes den er best varm..
Jo mer man drikker, jo bedre..
Jeg klarte meg i 9 dager på denne kuren, ble ikke svimmel, uopplagt eller noe! Kunne holdt på lenger hvis det ikke hadde vært for at jeg brakk meg av denne drikken etterhvert[8D]

er noen mnd siden sist jeg gikk på den, så skal prøve igjen snart[:)]

Det kan jo ikke være bra! Og man legger jo på seg av sånne ting.....S Når man er ferdig har en vel lyst på alt mulig...

Back
Topp