Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: rockdoll
ORIGINAL: *ØnskeBaby*
jeg blør ikke, men kommer ennå noe brunlig ut[&:]
Noen dager er det sånn,andre dager blør jeg!!![:@]
Derfor jeg ennå går med di store binda :P... (ikke det at jeg har noe valg siden tynne innlegg gjør at jeg får vondt i stingene)... For er livredd for PLUTSELIG begynne å blø :P
Derfor jeg ennå går med di store binda :P... (ikke det at jeg har noe valg siden tynne innlegg gjør at jeg får vondt i stingene)... For er livredd for PLUTSELIG begynne å blø :P
Godt jeg ikke er alene om det da... Trodde dem fleste her inne hadde slluttet jeg.. og jeg var den eneste i HELE bv verden... hehe neida ikke så ille,men godt man ikke er alene. Er dt ikke ca 7-8 uker man må ringe til legen om det ikke har sluttet til da?
ORIGINAL: MiniPuselabb
Når jeg var hos legen syntes han det var rart jeg blødde enda :S da var det litt over tre uker siden fødsel :S (men er jo normalt og "blø" i 6 uker) Så ga det seg noen dager etter jeg hadde vært hos legen. men så fikk jeg jo utskrapning etter det. da begynnte jeg å blø igjen. Nå blør jeg bare etter vi har hatt sex. er 6 uker siden fødslen til mandag.
er ikke bra og blø for lenge tror jeg... 6 uker er normalt! Men er jo bare og kontakte legen da :)