Renselses prosessen..

rockdoll

Glad i forumet
Er snart inne i min 7 uke med blødninger etter fødselen jeg. Greit nok dem er jo ikke så krfatige lengere,men burde ikke dette gi seg snart? Var på 6 ukers kontroll uken som gikk nå og alt så bra ut ialefall utvendig..

Flere som fremdeles blør?

ORIGINAL: *ØnskeBaby*

jeg blør ikke, men kommer ennå noe brunlig ut[&:]

Noen dager er det sånn,andre dager blør jeg!!![:@]

Hos meg tok det 6 uker før den brunlige utfloden tok slutt. Da fikk jeg satt inn spiral og nå blør jeg som bare det igjen[:'(]

blør litt etter æ anstrenger meg og etter sex. men gir seg vel snart[8|]

blør litt jeg også. gleder meg til å være ferdig... men da kommer vel tante rød igjen[:'(]

ORIGINAL: rockdoll

Derfor jeg ennå går med di store binda :P... (ikke det at jeg har noe valg siden tynne innlegg gjør at jeg får vondt i stingene)... For er livredd for PLUTSELIG begynne å blø :P

Derfor jeg ennå går med di store binda :P... (ikke det at jeg har noe valg siden tynne innlegg gjør at jeg får vondt i stingene)... For er livredd for PLUTSELIG begynne å blø :P

Godt jeg ikke er alene om det da... Trodde dem fleste her inne hadde slluttet jeg.. og jeg var den eneste i HELE bv verden... hehe neida ikke så ille,men godt man ikke er alene. Er dt ikke ca 7-8 uker man må ringe til legen om det ikke har sluttet til da?

Godt jeg ikke er alene om det da... Trodde dem fleste her inne hadde slluttet jeg.. og jeg var den eneste i HELE bv verden... hehe neida ikke så ille,men godt man ikke er alene. Er dt ikke ca 7-8 uker man må ringe til legen om det ikke har sluttet til da?

Det vet jeg rett og slett ikke [&:].. trodde ikke det var noe grense jeg[&:]

Når jeg var hos legen syntes han det var rart jeg blødde enda :S da var det litt over tre uker siden fødsel :S (men er jo normalt og "blø" i 6 uker) Så ga det seg noen dager etter jeg hadde vært hos legen. men så fikk jeg jo utskrapning etter det. da begynnte jeg å blø igjen. Nå blør jeg bare etter vi har hatt sex. er 6 uker siden fødslen til mandag.

er ikke bra og blø for lenge tror jeg... 6 uker er normalt! Men er jo bare og kontakte legen da :)

ORIGINAL: MiniPuselabb

Når jeg var hos legen syntes han det var rart jeg blødde enda :S da var det litt over tre uker siden fødsel :S (men er jo normalt og "blø" i 6 uker) Så ga det seg noen dager etter jeg hadde vært hos legen. men så fikk jeg jo utskrapning etter det. da begynnte jeg å blø igjen. Nå blør jeg bare etter vi har hatt sex. er 6 uker siden fødslen til mandag.

er ikke bra og blø for lenge tror jeg... 6 uker er normalt! Men er jo bare og kontakte legen da :)

Får vel gjøre det . Kjedelig.. bedre å være på den sikkre siden,hun tok jo ingen innvendig sjekk på 6 ukers kontrollen.

Blør enda...[&:] Er 5 uker siden fødsel
Håper det snart gir seg!!!![:)][:)][:)]

Back
Topp