Renselsen

August16spire

Elsker forumet
Er dere ferdig med den? Var 7 uker siden fødsel igår og enda kommer det misfarget utflod av noe slag ut som ikke akkurat lukter blomster slik at man helst vil dusje hele tiden. Skal til gynekolog tirsdag heldigvis

Jeg var ferdig etter seks uker, men hadde mensen på slutten. Luktet litt emment, men ikke vondt. Holdt å skifte bindet så forsvant alt som var av lukt. Det er vel lukt og evt feber man skal følge med? Bra du har gynekologtime, da vil jo du få beskjed om alt er som det skal.

Er dere ferdig med den? Var 7 uker siden fødsel igår og enda kommer det misfarget utflod av noe slag ut som ikke akkurat lukter blomster slik at man helst vil dusje hele tiden. Skal til gynekolog tirsdag heldigvis
Akkurat likt her..6 uker siden fødsel.

6 uker siden fødsel og er vel ca en uke siden jeg var ferdig. Den siste 1,5uka var det bare misfarget utflod vil jeg si:)

Ble vel ferdig etter ca 4-5 uker. Lukta ikke noe på slutten, da var det så innmari lite der. Igår var 8 uker siden fødsel, jeg har gått på cerazette siden 5,5 uke, og nå kommer det ingenting i trusa lenger. Ikke utflod engang :/

Ti uker siden fødsel, holder fremdeles på, var hos lege og fikk blodstoppende tabeletter i går og henvisning til ulsjekk.. Er skikkelig lei nå!!

Litt over fem uker siden fødsel idag og tror jeg stoppet og blø for en uke siden, men blødde friskt helt til siste dagen. Har hatt mindre og mindre utflod og tror kanskje jeg er helt ferdig nå, men klarer lissom ikke tro på det.

Husker ikke hvordan dinne renselsen var ass :p
No blir det 4 uker siden fødsel på mandag. Jeg har blødd minimalt siste 2 ukene. Men av og til kommer det mye friskt blod. Og no er det friske blodet kommet tilbake.. off, håper det slutter snart!
Krysser fingrene for at mensen ikke kommer dinne gang heller :)

Back
Topp