Renselsen

Trinusn

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Julibarna 2019
Septemberlykke 2021
Nå har alle jordmødre og leger jeg har møtt etter fødsel messet om den der økte blødningen som skulle komme ca. 12 dager etter fødsel. Her skjer det ingenting, 15 dager siden fødsel og jeg har nesten ikke blødd på ei uke.. :p

Får alle en slik økt blødning, eller? ☺️

11 dager siden fødsel her. Og er bare antydning til blødning nå.. Så tipper det stopper ganske snart.
Har ikke hatt noen heavy renselse jeg værtfall.. Kunne brukt truseinnlegg siden vi reiste hjem.

Ikke bare meg altså ☺️ veldig greit å slippe unna så mye greier... :p

Ååh, den har jeg også lurt på...lille er 14 dager og bare litt brunt i bindet den siste uken cirka... Spent på hvor lenge man må være "redd" for den ekstra blødningen som (kanskje) kommer:o

Ååh, den har jeg også lurt på...lille er 14 dager og bare litt brunt i bindet den siste uken cirka... Spent på hvor lenge man må være "redd" for den ekstra blødningen som (kanskje) kommer:o

Ja jeg går liksom å venter, å har med bind overalt i tilfelle :p

Sniker her, hadde glemt at det var rolig i begynnelsen, men fire-fem uker etter fødselen fosset det enda her. Mye er vanlig, men alt er normalt :)

Sniker her, hadde glemt at det var rolig i begynnelsen, men fire-fem uker etter fødselen fosset det enda her. Mye er vanlig, men alt er normalt :)

Håper ikke det skjer meg, skal i bryllup med finkjole :p men det er vel typisk ... :p

Back
Topp