Renselsen

Prinsessemamma09

Elsker forumet
Er på dag 17 etter keisersnittet nå. Var på første trilletur alene med lillegutt i dag. Etter å ha handlet litt og vi var på vei hjemover, kjentes det ut som det nærmest "fosset" ut av meg. Stoppet litt opp og så kom det igjen.
Kjente etter med fingrene og så det var blod..
Ringte barsel med en gang i ren desperasjon. Har jo ikke blødd noe som helst siden dag 5-6 ca.
Satt meg ned på do mens jeg snakket med barsel. Massssse brunt blod, over alt.
Å jeg som trodde at det var noe alvorlig. Men er jo bare en del av renselsen. Tydeligvis helt normalt. Og brunt blod er jo gammelt blod.

Jeg trodde ikke man skulle få den blødningen etter skorpa sååå mange dager etter...

Var så guffent og ekkelt. (Måtte bare få det ut her;))

Isj, så ekkel opplevelse da:( Men alt er tydeligvis normalt når det gjelder renselsen, har jeg skjønt:-P Her er det bare slim som kommer for tiden, men venter på at det skal ta seg opp med blødning igjen snart;) 15 dager siden fødsel i dag, og sliter fremdeles med å sitte ordentlig pga stingene, det er det kjedelige her...

Veldig greit du skriver det, så vet vi som har tatt keisersnitt hva vi kan vente oss, og at det er normalt;) Jeg har tatt ks før, men ikke opplevd det så hadde nok også blitt litt skremt om det plutselig skulle skje....

Har ikke tatt ks, men de sa på føden at etter ca 6 uker når det ser ut som renselsen er over så kommer det mer blod.

I morgen er det akkurat en mnd jeg har litt mørkt blod den ene dagen og fersk blod den andredagen men alt er som det skal:p

Back
Topp