Renselsen

LoppedFrua

Blir kjent med forumet
Nå er lillegutt 3 uker, og jeg blør enda. Sist så stoppet det etter 2 1/2 uke. Blør ikke veldig mye, men nok til at jeg må bruke bind, noe jeg synes er ubehagelig. Selv om jeg dusjer hver dag så føler jeg meg skitten.

Jeg vil ha tilbake underlivet mitt!! :-)

Har dere/når sluttet dere å blø?
 
Slutta å blø forrige helg. 3 veker sida fødsel i dag her og. :)
 
Sniker fra august... Over 6 uket siden fødsel og blør enda... Men ser ut som det begynner å avta.. Fremdeles håven og øm. Tangfødsel.


Min elskede ble født 20.08.2013
 
I dag er det 9 uker siden fødsel og blør enda.... Fikk meg en god rift og tror stinget slapp litt tidlig så det må gro på egenhånd. Snakket med jordmor på hs tidligere i unen og hun sa at jeg skulle se det an et par uker til:S dritkjipt:(


Fikk en nydelig liten jente 2.august!
 
I dag er det 9 uker siden fødsel og blør enda.... Fikk meg en god rift og tror stinget slapp litt tidlig så det må gro på egenhånd. Snakket med jordmor på hs tidligere i unen og hun sa at jeg skulle se det an et par uker til:S dritkjipt:(


Fikk en nydelig liten jente 2.august!

Oi, det var veldig lenge. Høres kjipt ut. Jeg fikk heldigvis ingen rifter. Håper de følger det opp, så du blir bra igjen :-)
 
Oi, det var veldig lenge. Høres kjipt ut. Jeg fikk heldigvis ingen rifter. Håper de følger det opp, så du blir bra igjen :-)
Takk for det:)Heldigvis ingenting som gjør vondt! Var bare øm 1uke eller 2. Men skikkelig lei av å blø....føles jo som å ha hatt mensen i 9 uker:D


Fikk en nydelig liten jente 2.august!
 
Stoppet etter 3uker. Men er fortsatt brunaktig utflod innimellom

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp