Renselsen

FerskMamma

Forelsket i forumet
Er nå nesten 6 uker siden fødsel. Blødde egentlig bare den første uken, og etter det har det vært gørr og slim :-0 men idag har det vært masse friskt blod hele dagen! Skal det være slik? Håpte på at renselsen skulle være ferdig snart :-/ ps: mange som ikke har fått kontroll over musklene nedentil enna? Jeg klarer fremdeles ikke knipe :-(

Min elskede ble født 20.08.2013

Kanskje du har fått mensen tilbake? Angående kniping ville jeg tatt det opp med legen på 6 ukers kontrollen.

Det samme skjedde meg i dag. Nesten ikke blødd siden første/andre uke etter fødsel men det starta igjen i dag.
Har overraskende lite problemer med musklene, null problemer med å knipe men kjenner at fødselen tok på :)

Lillejenta kom 22.08.13 <3

Jeg begynte å blø friskt igjen etter 6 uker og blør fremdeles er nå 9 uker:(

Fikk en nydelig liten jente 2.august!

Har du snakket med lege? Det kan være rester av morkaken.
Snakket med jordmoren min ettersom jeg traff på henne på helsestasjonen forrige uke. Skulle avvente det litt til ettersom jeg ikke har vondt, feber eller store koagler. Hos noen kunne det rett og slett bare ta litt ekstra tid. Hun skulle se på det når jeg skal inn til henne for gjennomgang av fødselsjournalen min. Jeg fikk forøvrig en god rift så det kan være den som blør for stingene slapp litt tidlig tror jeg.

Fikk en nydelig liten jente 2.august!

Back
Topp