Renselsen uke 4

Førstegangsgravid98

Blir kjent med forumet
Hei jeg er i uke 4 i renselsen
For 2 uker tilbake til lørdag har jeg fått litt hvit og brun utflod søndag har jeg fått blødninger som mensen ( har det nå også ) er det vanlig ? Eller kan det være mensen eller renselsen jeg har ikke smerter magen osv er bare litt stressa
 
Last edited:
det er vel helt normalt at renselsen varer i over en mnd, og at det kan roe seg ned men så kommer det mer igjen.

Men merk, mitt ynste barn er 8 år, så jeg husker ikke helt detaljene i renselsen lenger...
 
Ja. :) Akkurat når man tror det begynner å roe seg, så får man økt blødning igjen. En stund med brunt blod, så friskt igjen. Mener det var mange som sa det økte en del igjen rundt den tiden i termingruppen
 
Hei jeg er i uke 4 i renselsen
For 2 uker tilbake til lørdag har jeg fått litt hvit og brun utflod søndag har jeg fått blødninger som mensen ( har det nå også ) er det vanlig ? Eller kan det være mensen eller renselsen jeg har ikke smerter magen osv er bare litt stressa
Ja mener på det var likt her, blødde vell alle 6 første ukene totalt, så hadde jeg opphold i noen uker, før jeg fikk en mens lignende blødning igjen, så stoppet det i 10 mnd.
 
Bare gi det tid. Slutter til slutt. Jeg mistet i MA i sommer. Va 16 uker på vei. Jeg blødde nærmere 7 uker sammenhengende. For da gikk både fødsel. Renselse. Og så starta syklus oppi der. Så bare gi det tid. Slutter til slutt
 
Bare gi det tid. Slutter til slutt. Jeg mistet i MA i sommer. Va 16 uker på vei. Jeg blødde nærmere 7 uker sammenhengende. For da gikk både fødsel. Renselse. Og så starta syklus oppi der. Så bare gi det tid. Slutter til slutt
Jeg mistet også barnet pga min livmor ble åpent var på vei uke 21
 
Jeg mistet også barnet pga min livmor ble åpent var på vei uke 21
Huff så trist. :Heartred Er det renselse etter dette?
Jeg blødde konstant i 9 uker ca, og plutselig sa det stopp. Friskt blod hele veien. Viktigste er vel at det ikke lukter skikkelig ille eller har store klumper. Men det går jo ann å ringe helsestasjon/lege for å være på den sikre siden.
 
Huff så trist. :Heartred Er det renselse etter dette?
Jeg blødde konstant i 9 uker ca, og plutselig sa det stopp. Friskt blod hele veien. Viktigste er vel at det ikke lukter skikkelig ille eller har store klumper. Men det går jo ann å ringe helsestasjon/lege for å være på den sikre siden.
Ja det er renselse etter det Det lukter litt som mensen ( mye bedre nå ) før måtte jeg bytte bind heletiden nå 2-3 ganger ingen klumper ☺️:)
 
Back
Topp