Renselsen (lukt)

• Trådstarter Trådstarter halt0
  • Opprettet Opprettet
H

halt0

Guest
Fødte for 10 dager siden og nå er det ikke mer blod, kun væske, litt vanskelig å forklare fargen, men lys.
Men det lukter så utrolig vondt, råttent eller noe.
Er det normalt? Er så redd for å få infeksjon ect.
Sydde 6 sting, de skal jo råtne bort, så kanskje det er noe av grunnen til at det lukter så vondt?

Lukter vondt her og... Minner egentlig om skikkelig besk og gammel kaffe? [:-] Tror ikke det er noe galt i det, har ikke vondt nedentil [:)] Du kan jo kanskje sette deg i et grønnsåpebad?

det har vært ille lukt her også, men det ble mye bedre etter at jeg vasket meg med medisinsk grønnsåpe!!
vi har ikke badekar så jeg fikk ikke satt jeg i grønnsåpebad, men jeg blandet ut grønnsåpe i en bolle, tok en klut, bløtet kluten helt og tok den mellom beina og klemte ut vannet. :) funket veldig bra

Jeg har vondt innimellom, sånn rundt klitoris (under/bak) på en måte. Og plutselig når jeg sitter og skal rette meg opp gjør det veldig vondt, foran rundt klitoris :P

Og det å presse når jeg må tisse.
Men tar kanskje litt tid å heles?

Har gått til innkjøp av sånn medisinsk grønnsåpe, det har bare gått i glemmeboka, men kanskje jeg skal prøve det, så håper jeg det blir bedre. Det forebygger jo også, så :-)

ORIGINAL: halt0

Jeg har vondt innimellom, sånn rundt klitoris (under/bak) på en måte. Og plutselig når jeg sitter og skal rette meg opp gjør det veldig vondt, foran rundt klitoris :P

det har jeg også! eller hadde. det er mye bedre nå, men det var en stund det var veldig vondt der fremme. når jeg satte meg ned på huk og reiste meg oppigjen også. og når jeg var på do. det er fortsatt litt vondt noen ganger hvis jeg må presse litt når jeg er på do, men det er mye bedre nå

ORIGINAL: halt0

Jeg har det nøyaktig på samme måten. Lukten er der også. Nå er det jo 18 dager siden jeg fødte, men plagene er her fortsatt, men ikke like ille som de var for en uke siden. Satser på det skal gå bort av seg selv snart da!!

Renselsen lukter vondt, ikke unormalt, søk på nett så ser kan du lese at det skal være sånn.
Så lenge du ikke har infeksjonstegn som feber, frysninger, sterke smerter eller slapp så er det ingen fare.
Lykke til:)

Back
Topp