Renselsen igjen???

babybaker

Flørter med forumet
Hei dere!!!
Nå må jeg bare spørre... I dag har jeg gått med mye vondt i magen, og nå i kveld begynte jeg og foss blø igjen ! Har hatt 3-4 dager nå uten noen blødning. Ila 3 min blødde jeg ut ett helt bind, og fikk kjempe hodepine... Noen med erfaringer om akkurat dette??

Sent from my iPhone using BV Forum

Det synes jeg hørtes veldig voldsomt ut. Er vanlig å begynne å blø igjen + - dag 10 etter fødsel, men ikke så voldsomt som du beskriver. Ved utreisesamtalen på barsel, fikk du ikke et telefonnummer du kunne ringe dersom du ble dårlig? Jeg ville tatt kontakt med føden/barsel, spesielt siden du også fikk vondt i magen og hodepine.

Det synes jeg hørtes veldig voldsomt ut. Er vanlig å begynne å blø igjen + - dag 10 etter fødsel, men ikke så voldsomt som du beskriver. Ved utreisesamtalen på barsel, fikk du ikke et telefonnummer du kunne ringe dersom du ble dårlig? Jeg ville tatt kontakt med føden/barsel, spesielt siden du også fikk vondt i magen og hodepine.

Signerer denne!

Som sagt, er vanlig å begynne å blø igjen etter ca 10 dager, for da løsner skorpa etter morkaken.. og jeg har fått vondt i magen og vært helt øm nedentil rett før denne skorpa har kommet ut (en brun "geléklump").. men å blø såå mye som du beskriver har jeg ikke opplevd..

Hmm.. Gikk med 2 og ett halvt bind og 2 paracet under denna tørninga.. Det hele gikk veldig raskt. Blør litt mindre nå, men helt øm og sår i magen så fort jeg beveger meg.. Og får noen sånne små "kramper" i magen når jeg går.. Ikke typiske etterrier... Tror dere jeg kan avvente nå til i morgen med og kontakte føden/barsel? Kjenner at jeg er så utslitt at jeg vil helst bare legge meg !:/

Skjønner at du er utslitt, men det kan jo kanskje være greit å ta en telefon i alle fall og høre hva dem sier?

Gjør det du føler for.. du har jo mulighet til å ringe når som helst om formen skulle blitt verre ;)

Litt usikker jeg!! Ganske øm når jeg trykker på magen, helt nederst lissom...(livmora?)
Også må jeg ærlig innrømme At jeg syntes det som kommer ut nå lukter litt??

Litt usikker jeg!! Ganske øm når jeg trykker på magen, helt nederst lissom...(livmora?)
Også må jeg ærlig innrømme At jeg syntes det som kommer ut nå lukter litt??

Det høres ikke greit ut. Hvor lenge er det siden du fødte?
Jordmor sa til meg på utreisesamtalen at man måtte ta kontakt dersom det begynte å lukte veldig. Husker ikke om hun fortalte hva det kunne være, men infeksjon kanskje?

Ja husker noe sånt ja.. Men tenker da at jeg evt mangler feber ? :/ på min jm samtale sa hun at det var noen "hinner" , som visst nok var opprevet... Men at de trodde alt var kommet ut...

Jeg syns du burde ringe å snakke med dem..tilfelle det skulle være noe ;)

Ring du. Gjerne barsel

Back
Topp