Renselsen etter keisersnitt

FruHåpefull82

Gift med forumet
Himmelbarn
Juliknøttene 2022
Augustlykke 2022 ❤️
Ooobs TMI!!

Jeg synes at renselsen min er «rar», og vil bare høre med andre om det jeg opplever er normalt. Jeg fikk etter keisersnittet vite at jeg blødde lite og de to første dagene var som en kraftig mens. Så ble det lyserødt/rosa og slimete. Og sånn har det vært siste 11 dagene. Kanskje med unntak i går og i dag da jeg tror kanskje «skorpen» kom? Men det er fortsatt dette blanke og blodige slimet også. Kan det fortsette i det … uendelige? Leser at blødning etter fødsel skal avta gradvis, og der gjorde det jo. De hadde «utskraping» etter ks så jeg skal visst ikke ha noen rester heller.
Det er ikke veldige mengder, men har liksom vært mer eller mindre konstant i 8-9 dager.

Jeg tror det er vanlig å blø av og til i 6uker. Jeg hadde 2 KS og en senabort men vet ikke hvordan er det etter vanlig fødsel :bored: Jeg tror din renselsen høres normalt ut.

Det høres helt vanlig ut. Jeg har blødd kraftig første to dagene etter vaginal fødsel deretter som menstrasjon noen dager - også 6 uker mer rart slimete opplegg som ikke lukter spesielt godt. Det kan også etterhvert ta seg en pause noen dager for så å starte opp igjen.

Takk for svar, damer :-) Da skal jeg slå meg til ro med at det vil være sånn en stund, og komme og gå.

Høres normalt ut! Kom og gikk her også, holdt på i ca 6 uker etter KS. Trodde flere ganger at det var over, men så fortsatte det… igjen og igjen. Men plutselig var det over :)

Godt å høre det er normalt. Her holder det fortsatt på, men har gått for mindre og tynnere bind. Tror rett som det er at nå er det over, men så er det på'n igjen neste dag :-p 3 uker siden fødsel nå, så får bare vente ...

Back
Topp