Renselse

BIBBI3

Forumet er livet
Litt intime spørsmål her, men valgfritt å svare.....

Hvor lenge pågikk renselsen hos dere?
Og har dere forsøkt å hompa-bompa?

Nå er sara snart seks uker da å det virker som at blødningen har begynnt for fult igjen...skjønner ikke noe for jeg ammer[:o]...vi skulle kose oss her om kvelden men hadde jo omtrent ikke fått startet så begynte sara å gråte....TYPISK.....vi har ikke hatt samleie men man kam jo gjøre mye annet morsomt også da

Tror jeg er "ferdig-renset", og har så lyst på litt sengekos for tiden... Men er redd for at det er for tidlig. Kan det være for tidlig med tanke på infeksjonsfare?[8|]

Nei så lenge du føler at du har lyst så kan du bare kose deg....å at det ikke gjør vondt...dere får bare prøve dere fram

Høres bra ut.... Bare Benjamin finner roen så skal jeg finne lysten jeg![8D][:)][:D]

Blir som første gangen på nytt igjen.....[:D][:)][:D]

Satser på litt bedre enn akkurat jomfru-gangen ja... knis!

ORIGINAL: Asil

Endlelig ferdig med den hersens renselsen her også, lysten begynner å komme seg.. men ikke noe hanky panky ennå. Det blir nok snart, hehe, lenge siden sist, kniiis..

Asil

Samme her[;)]

Venta du lenge xcrazyx?

Jeg vil jeg vil, men får ikke tid.... [8D]
Benjamin krever mat litt vel ofte hele kvelden gjennom!
Det var noen som påsto at å få barn er prevensjon i seg selv... nå må jeg si meg enig!!!
Får satse på et tidlig kveldsnummer heller om sambo skulle komme hjem fra jobb i kveld..............
Er fire uker siden sist nå.. var faktisk sex som forårsaket fødsel her i gården

Nå må jeg innrømme at ammetåka har tatt meg igjen...
Glemte helt at vi hadde et lite forsøk for halvanna uke siden, men jeg fikk ikke så mye ut av det da jeg var litt øm enda.

Var faktisk sambo som minte meg på det i tlf her i sted da jeg sa at jeg harfor jeg gått og vært kvalm i tre dager nå. Kan du være gravid igjen spurte han?????????? HJÆLP! går det an????
Vi har et vennepar som ble gravide med tvillinger bare èn måned etter fødsel.

hadde sex når sara var nesten 2 uker. sex har aldri vært så bra før som det er nå. jeg har aldri fått så lett orgasme før som jeg får nå etter fødselen[:-]og typen tror han har blitt verdens mester[:D]

ORIGINAL: Minimeg

ORIGINAL: Irene30

Nå må jeg innrømme at ammetåka har tatt meg igjen...
Glemte helt at vi hadde et lite forsøk for halvanna uke siden, men jeg fikk ikke så mye ut av det da jeg var litt øm enda.

Var faktisk sambo som minte meg på det i tlf her i sted da jeg sa at jeg harfor jeg gått og vært kvalm i tre dager nå. Kan du være gravid igjen spurte han?????????? HJÆLP! går det an????
Vi har et vennepar som ble gravide med tvillinger bare èn måned etter fødsel.

Det er mulig, men liten sannsynlighet om du fullammer. Hvis du ikke gjør det er vi visst veldig fruktbare etter en fødsel.
[/quote

Jeg fullammer...[;)]

ORIGINAL: kjersti1234

hadde sex når sara var nesten 2 uker. sex har aldri vært så bra før som det er nå. jeg har aldri fått så lett orgasme før som jeg får nå etter fødselen[:-]og typen tror han har blitt verdens mester[:D]

Hihi.. Er litt av det samme her også....[:)]

Jeg blør enda, og da frister ikke sex nei... Men største problemet er at stingene fortsatt gjør vondt... Hvor lenge skal de gjøre det da tro??? Det er uansett måneder siden vi hadde sex her i huset....[&:]

er ikke d typisk, så fort d skjer noen forandringer hos oss så er d de som skal ha æren

hehe jepp...[:)]

Vi prøvde for en ukes tid siden, da hadde renselsen endelig gitt seg. Men jeg var skikkelig øm og begynnte å blø - var verre enn da jeg var jomfru. [&:] Så venter litt til før vi prøver igjen tror jeg.

sluttet å blø etter ca 2 og en halv uke, så da prøvde vi litt sex også. Gikk helt greit syns jeg[:)][;)] Nå er eneste problemet at Maja ALLTID begynner å surve\skrike\mase hver gang vi prøver!... typisk[&:]hehe

Det samme skjedde oss i går kveld...[>:]

Back
Topp