Renselse og tiden etter fødsel…

T-mother4one

Andre møte med forumet
Hei!
Første fødsel fikk jeg infeksjon i livmoren men husker ikke så mye av det. Derfor er jeg veldig spent på denne gangen. Lille er snart 4 dager gammel og renselsen er i gang. Men nå har det flere ganger i dag kommet koagulert blod på størrelse med to druer hver gang. Har også mye «mensensmerter» (tar ikke smertestillende) eller etterrier og ikke bare når jeg ammer. Er det vanlig? Flere som opplever det sånn? Føler disse mensensmertene går også utover magen, avføring…. Har ikke feber eller noe sånn.
 
Hei!
Første fødsel fikk jeg infeksjon i livmoren men husker ikke så mye av det. Derfor er jeg veldig spent på denne gangen. Lille er snart 4 dager gammel og renselsen er i gang. Men nå har det flere ganger i dag kommet koagulert blod på størrelse med to druer hver gang. Har også mye «mensensmerter» (tar ikke smertestillende) eller etterrier og ikke bare når jeg ammer. Er det vanlig? Flere som opplever det sånn? Føler disse mensensmertene går også utover magen, avføring…. Har ikke feber eller noe sånn.
Jeg fikk beskjed om å si fra på barsel hvis det kommer ut koagler på størrelse med golfballer. Druer høres stort nok ut til at jeg ville ringt inn og spurt?
 
Jeg fikk beskjed om å si fra på barsel hvis det kommer ut koagler på størrelse med golfballer. Druer høres stort nok ut til at jeg ville ringt inn og spurt?

Jeg fikk beskjed om appelsiner. :bag:
 
Ved mye koagler ville jeg tatt kontakt. Hver gang høres litt mye ut
 
Jeg fikk beskjed om appelsiner. :bag:
Jeg fikk beskjed om «store nok til å fylle håndflaten» med første, så vil si det også var appelsin-str :dead: Fikk koagler på den str et par ganger og dro inn til fastlegen på sjekk, som de ba meg om. Fastlegen var ikke bekymret fordi jeg ikke hadde andre symptomer, og sendte meg bare hjem igjen.

Men hadde jeg kjent på tvil og usikkerhet selv, ville jeg bedt om å få bli undersøkt og tatt prøver bare for å være på sikre siden. Spesielt ettersom du opplevde infeksjon forrige gang. I det minste høres det jo ut som noe det er verdt å ringe og spør om.
 
Back
Topp