Renselse og mensen.

Frukasp

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Nå er det snart (på torsdag) 10 uker siden lille kom inn i vårt liv, jeg blør fremdeles og spurte jordmor i går hvor lenge det skulle gå før jeg tok kontakt med lege, hun var overrasket at jeg enda blødde, og har tidvis mensensmerter. Har fått time hos fastlegen i morgen, men noen som vet om det går an og gå fra renselse til mensen?

Jeg har gått rett fra renselse til mensen med alle mine. Denne gangen var jeg ferdig med renselse og første mens etter 6 uker. Vet det er vanlig å blø mye lengre, men sikkert lurt å høre med lege siden det er gått 10 uker. Lykke til!

Sist gikk det 21 dager fra fødsel til mens - lite renselse siste 7 av de 21 dagene.

I dag er det 22 dager siden lillesøster ble født og guess what! Jeg tror det er samme visa denne gangen også for har kjent noe lette menssmerter i ettermiddag har ulvehunger og ser begynnende blødning i kveld :p

So much til de som sier mensen ikke kommer tilbake på lenge så lenge man ammer ;)

6 uker siden fødsel og jeg har ennå frisk blødning innimellom, spesielt når jeg er på toalettet. Ellers er det bare litt brunt/gammelt blod. Holder med truseinnlegg nå siste dagene. Er det normalt med frisk blødning ennå? :o

Renselsen var så og si ferdig etter 4 uker, mensen kom etter 6 uker og ja jeg fullammer. Kommet tilbake etter 6 uker med alle 3 barna her.

Back
Topp