Renselen

MiO04

Glad i forumet
Idag er det 24 dager siden fødselen og redselen har ikke stoppet enda. Med førstemann stoppet den helt 21 dager etter fødsel og med andremann stoppet den bare en uke etter fødselen.
Det er ikke mye blod, holder med truseinnlegg. Det er bare noen dråper med brunt blod.

Noen andre som også har hatt den så lenge?

Storebror 30.10.04
Mellombror 20.04.10
Lillebror 08.08.13

Her er lille 3 uker på tirsdag som kommer å jeg bruker fortsatt bind.. Er ikke kjempemye som kommer, men nok til at jeg føler det er tryggest..:)

Jeg fødte for litt over 4 uker siden og her kommer det fortsatt litt

Fikk en nydelig liten jente 2. August. Hadde termin 4. September

Renselsen kan vel ta opp til 6 uker sier de, så her er nok det meste normalt :) Alle er jo forskjellige, noen blør lenge, andre veldig kort.

Etter tre uker var det bare litt brunt, og jeg kunne fint bruke truseinnlegg. For to dager siden begynte det å blø igjen, skulle nesten tro at syklusen var i gang igjen. Håper virkelig ikke det!

Storebror 23.02.11
Lillesøster 31.07.13

Her tok det tre uker. Men fikk beskjed på helsestasjonen at det ikke var farlig så lenge det ikke gikk over 12 uker. Heldig du som kanskje har fått tilbake syklusen. Jeg venter fælt på den, så jeg får begynt på p-piller. Jeg bruker sånne man ikke får mensen av, og drit lei kondomer. Blir så mye styr ut av det og synes det gnager.

Back
Topp