Kan noen anbefale en til en gutt som har begynt å få manne hudormer og småkviser i ansiktet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da fikk jeg anbefalinger på mitt vanlige parfymeri og har handlet [emoji4]Siden det er hormoner som styrer det der så tror jeg ikke rens hjelper så mye, men jeg liker peeling, og merker stor forskjell på om jeg spiser bra, selv om det selvsagt går i bølger med syklusen. Den peelingen jeg bruker er cosmica sin, den er så deilig og fresh (liksom peppermynteaktig), men den har microplast, så nå når jeg er nesten fri tenkte jeg på om jeg skulle finne en annen type uten plast... Bruker den når jeg dusjer, annenhver dag. Ellers vasker jeg bare fjeset med vann hver morgen, og bruker dagkrem.
Ikke så veldig guttete kanskje, men honning bruker jeg ofte i fjeset! Det har antibakterielle egenskaper, så jeg syns huden blir veldig myk og god av det. Man kan ha det som maske (obs, det drypper!), eller man kan ta en spiseskje og blande i litt salt, og så bruke det som skrubb. Det skal jeg jammen gjøre selv nå.
Ville tatt en tur til et parfymeri og spurt der hva de kan anbefale, rett og slett.
Da fikk jeg anbefalinger på mitt vanlige parfymeri og har handlet [emoji4]