renner over av hormoner her nå

*tropisk*

Forelsket i forumet
snakka med legesenteret tidlig i juni, da sa de at fastlegen min var på ferie. så ringte jeg idag for å høre om hun var tilbake, nei hun hadde bare hatt 2 veker ferie hun og var ikke tilbake før 17.aug. og ikke ledig time før 1. sept!

jeg skal starte på skolen den 19.aug og synest det er greit og ha i orden helsekortet for gravide fortes mulig, men det var ikke mulig å gjøre på en akuttlegetime på dagen, da måtte jeg vente til fastlegen hadde tid. jeg vil ikke starte på skolen for så få fravær med en gang for noen jeg kan ordne i ferien. jeg er tross alt kommet ut i 8 uke allerede og synst det er alt for legen å vente til 1 sept med å få meg helsekort.

å ta en førstegangskontroll når jeg er 12 uker på vei og har vist det i 2 mnd synest jeg er urimelig av legesenteret. de må jo tenke litt på min trygghet som gravid også da[:(] spesielt nå når jeg sitter her med en masse spørsmål, i tillegg til svineinfluensa sessongen. kan være noen som har det i familien rundt meg nå.

sorry jenter her renner det bare over idag[:(]

hadde åsså blitt irritert!!!! Ville ringt på nytt en dag å satset på at det var en annen dame i telefonen da!!!! (om det er flere som jobber der da)

En annen mulighet er jo jordmor, men synes det er veeeldig greit å få ankket med en lege ja!!!!
Er det samme dama som tar telefon så får du fortele henn ekorr skpet står, og at du SKAL ha en time SNART!!!!! Hadde gjort det glatt, hehe :-)

Uff da. Jeg har bestilt time når jeg er i uke 12 jeg. Det blir den første. Var tidligere i første svangerskap, men har ikke stressa med det nå[;)]. Men kjipt å måtte få fravær fra skolen da, skjønner deg godt...

Jeg ville nok satset på jordmortime jeg da!
Skjønner godt du vil ha helsekortet i orden før du begynner på skolen. Er jo ikke vits å få mer fravær enn nødvendig!!

Jormødre har ofte mye bedre tid enn legene også, og svarer ofte bedre på spørsmålene du/dere har!!

Lykke til!

takk jenter, har ordnet meg time til jordmor den 28.aug nå[;)]

rann bare over av frustrasjon, litt redsel og mye motgang av legesenteret siste tiden igår. og selfølgelig var det mye pga hormonene og[8D][8|]

Back
Topp