Renner fra ene øyet

caracara

Forumet er livet
Hos baby så er det ofte en tåre ved siden av øyet, har ikke lagt merke til noe puss eller noe sånt... Ofte en liten sovebamse om morgenen da... Har prøvd med morsmelk, men den ene tåren kommer alltid... Tror ikke hun er trist eller noe? [;)][;)] Noen som vet noe? [8D]

hm... neei.. kanskje det berre er tårekanalane som "utvikler" seg? gullet har og litt soverusk om morningane, så det trur eg er normalt:)

men dytter litt, eg=)

Min kar har tett tårekanal, og da har han bestandi en tåre i det ene øyet. Finnes ikke noe å gjøre før ungen e 3 år. Du kan massere inne ved øyekroken på tåresekken for å få åpnet kanalen. Hvis det ikke har åpnet seg t de e 3 år så blir de staket opp på sykehuset under narkose.

Hva med øyekatarr? Eller, det er kanskje ikke det om hun ikke verker i øyet.
Men da kan jo øyet renne en del. Å det går gjerne over av seg selv i løpet av et par uker. Hvis ikke kan du jo ringe legen å høre om de har noen dråper/salve?

Othilie hadde tett tårekanal.. men det ga seg etter 1mnd's tid eller noe.. jeg prøvde med morsmelk.. avkjølt kokt vann på klut osv.. men trur det bare må gå over a seg selv :) og hvis ikke så må det stakes opp som nevnt over.. truuuur ikke det er så drastisk som det høres ut :)

Hun er ikke hoven, rød eller noe sånt, håper det går over[:)] Får spørre på 3-mnds kontroll, kanskje. Tåren kommer også så snart sipelippa er fremme, hehe [;)]

Back
Topp