Rengjøring

~tidsoptimisten~

Flørter med forumet
Sommerspirene 2025
Dere som har barn fra før, og gjerne dyr i huset;
Hvilken håndholdte støvsuger er deres favoritt?

Jeg skulle gjerne hatt noe enklere hacks i hverdagen for å støvsuge rundt omkring der robotstøvsugeren ikke når. Trapper, kjeks i sofaen, vanskelige kriker og kroker.

Jeg har kikket litt på flere typer Dyson, men mannen synes de er svindyre. Og han har såklart rett. Men jeg blir gal av å dra rundt på den gammeldagse støvsugeren som alltid har for kort ledning.

Jeg hadde Roborock sin trådløse støvsuger tidligere. Ligner litt på Dyson.
Skulle jeg hatt ny gått for noe lignende. Dyson er dyre, men til gjengjeld veldig gode.

Hadde jeg trengt ny nå hadde jeg hundre prosent gått for Dyson. Kjøpte Electrolux hygienic 600 (nypris 5099kr, fikk den for 3000kr gjennom Smartson) for ca ett år siden, og det var virkelig ikke verd det å spare de pengene. Neste gang blir det utvilsomt Dyson.

Dere som har barn fra før, og gjerne dyr i huset;
Hvilken håndholdte støvsuger er deres favoritt?

Jeg skulle gjerne hatt noe enklere hacks i hverdagen for å støvsuge rundt omkring der robotstøvsugeren ikke når. Trapper, kjeks i sofaen, vanskelige kriker og kroker.

Jeg har kikket litt på flere typer Dyson, men mannen synes de er svindyre. Og han har såklart rett. Men jeg blir gal av å dra rundt på den gammeldagse støvsugeren som alltid har for kort ledning.
Vi har Dyson V8 Fluffy, og har hatt den siden 2018. Kjempefornøyd, har bare byttet batteri en gang. Du får de eldste Dyson nå til rimelige priser.

Vi har en Bosch som vi kjøpte til halv pris på black week/friday her for noen år siden. Husker selvsagt ikke modellen, men er sånn trådløs som henger på veggen. Vi er veldig fornøyd med den, eneste er at det er litt kort batteritid, sånn at vi ikke kan bruke den til å støvsuge hele huset uten å måtte lade. Men den er gull for smuler og sand og hva enn hun lille drar med seg :laughing002

Jeg hadde Roborock sin trådløse støvsuger tidligere. Ligner litt på Dyson.
Skulle jeg hatt ny gått for noe lignende. Dyson er dyre, men til gjengjeld veldig gode.
Vi er godt fornøyd med Roborock på vår robotstøvsuger. Men kjenner ingen som har de håndholdte å sammenligne med. Husker du modellen du hadde?

Vi har en Bosch som vi kjøpte til halv pris på black week/friday her for noen år siden. Husker selvsagt ikke modellen, men er sånn trådløs som henger på veggen. Vi er veldig fornøyd med den, eneste er at det er litt kort batteritid, sånn at vi ikke kan bruke den til å støvsuge hele huset uten å måtte lade. Men den er gull for smuler og sand og hva enn hun lille drar med seg :laughing002
For min del trenger den ikke ta hele huset, men aboslutt kjekt om de kan vare mer enn 20 min - det virker så stress :laughing002

Hvilken modell ville du valgt?
Neste her blir Dyson Gen5detect absolute, men det blir nok noen år til med mindre den relativt nye støvsugeren plutselig streiker. Kunne også gått for V15 som er litt rimeligere, men tror den kommer til å vare såpass lenge at jeg føler det er verd å bruke pengene. Kan foresten melde om veldig bra tilbud på Dysons egne nettsider :Heartpink

Back
Topp