Rengjøring osv

MammatilSofie

Betatt av forumet
Lurer litt på hvordan dere som gir mat fra flaske gjør d, koker dere flaskene for vær gang? Er d ikke mulig å lage til flasker for flere måltider fremover med mme, eller er d fyfy? Blir så mye jobb..men d er vell det det skal være...

her lager jeg til hele dagen om morgenen og setter det i kjøleskapet.....og lagen en flaske før vi legger oss som er til neste morgen...hiver alt av flasker i oppv.maskinen.

Jeg ammer men vet at du kan lage mme for ett døg i gangen. enklere å lage en gang enn å måtte lage 5-6 ganger i løpet av dagen. Bare sett den i kjøleskapet og varm de opp når lille gullet begynner å bli sulten igjen [:)]

På pakken til NAN så står det at man kun skal tilbrede ett måltid om gangen.. Så jeg har laget ettersom det har vært behov..Litt jobb, men alt blir en vane.. Svigermor sa at de laget for hele dagen og satte i kjøleskapet da sambo var liten.. - men det er jo en del år siden...[;)]

Lager for hvert måltid her... Men koker opp vann og heller det på termos, og hender også at jeg posjonerer opp mme pulveret... Har flasker nok til en hel dag, så vasker og koker 1 gang i døgnet. Går veldig bra.

jeg koker melk for et døgn, så hver morning så koker jeg flasker og melk!!! [:)]

De gangene jeg gir mme lager jeg i stand for hvert måltid[:)]

ORIGINAL: chantonet

ORIGINAL: litlå

jeg koker melk for et døgn, så hver morning så koker jeg flasker og melk!!! [:)]

på pakken (nan) står det at man skal lage for hvert måltid. så det skal vere så ferskt som mulig..

gjorde akkorat det samme med eldstemann, han fikk nan, mens han her drikker collett...

hhihi...ikke til å bli klok av, bare å finne sin egen måte. Men er det anderledes med den collett pakken enn nan pakken? Hvor er den å få tak i?

Her lages det for hvert måltid, bruker enten ferdig blandet nan bokser eller varmer kaldt vann fra springen i micron for hver gang. ( Kunne bruke vannet i springen sa hs for vannkvaliteten er så bra her[;)]) Og hver morgen kokes det flasker, noe som fungerer kjempefint![:)]

Back
Topp