Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skyller rett etter bruk (renser smådeler med piperenser), vasker i oppvaskmaskinen og koker i 10 min. Plukker de opp med kokt pølseklype og lufttørker på rent kjøkkenhåndkle. Setter deler sammen med renvaskede og spritede hender og oppbevarer det i en egen boks i skapet.
Vasket først for hånd m/zalo (evt i maskin) deretter i sterilisator. Sterilisatoren vasker ikke så ble fort ekkelt om flaskene ikke var helt rene først. Var nøye med å sterilisere frem til ca 3mnd. Deretter gradvis mindre. Nå er det kun smokkene som får seg en runde i sterilisatoren innimellom (mini er 6mnd nå).
3 tror jeg når han var liten. Fullammet, men ga flaske med utpumpet melk i økedøgn hvis nødvendig og når jeg jobbet litt (1-2 flasker i uka). Ble mye vask og koking av pumpedeler også.Hvor mange flasker har/hadde dere da?
3 tror jeg når han var liten. Fullammet, men ga flaske med utpumpet melk i økedøgn hvis nødvendig og når jeg jobbet litt (1-2 flasker i uka). Ble mye vask og koking av pumpedeler også.
Nei du må vaske flaskene godt!Okeii. Har 1 liten og 2 store flasker men hun får bare flaske. Må bytte ut den lille med en ny stor en når jeg får penger for den er straks forliten for mengde melk. Meen holder det å skylle i kaldt vann og så koke og evt vaske i zalo engang i blandt?