Renatemor

• Trådstarter Trådstarter Snekka
  • Opprettet Opprettet
S

Snekka

Guest
Var det ikke du som hadde litt peil på vaskemaskiner? Er Zanussi et bra merke? Vet du anbefalte AEG og Miele, men Miele er for dyrt synes jeg, og jeg har ikke funnet en AEG-maskin jeg har lyst på. Har derimot funnet en Zanussi maskin til 5000 kr som har det jeg er ute etter.

Hva tror du?

At den ikke tar for mye strøm, at den har bra kortprogrammer, ull-og håndvaskprogrammer, pluss at kapasitet på 5-6 kg holder til oss. Og at den ikke er for dyr helst (det er en annen som skal betale den fordi sambo har gjort ham en del tjenester, men jeg vil ikke velge den dyreste bare for det liksom). 

ORIGINAL: ~RenateMor~

ORIGINAL: Snekka

At den ikke tar for mye strøm, at den har bra kortprogrammer, ull-og håndvaskprogrammer, pluss at kapasitet på 5-6 kg holder til oss. Og at den ikke er for dyr helst (det er en annen som skal betale den fordi sambo har gjort ham en del tjenester, men jeg vil ikke velge den dyreste bare for det liksom). 

Ok!! skal titte litt å se på nettet.. så kan jeg legge ut noen linker[:)]

Du er en engel snuppa! Tusen takk [:)]

Programmene er særdeles viktig, da jeg MÅ ha gode kortprogrammer og håndvaskprogram. Prisen er ikke SÅÅÅ nøye, da jeg kan si til fyren at den kosta 6000 kr f.eks og selv betale resten. Vil bare ikke at han ska måtte betale så mye.

Skal sjekke disse ut nærmere. Tusen takk for hjelpa så langt [:)]

TUSEN takk snuppa, skal studere dem litt nærmere. Snilt av deg å bruke så mye tid på dette [:)]

Ikkr foreløpig, har ikke fått studert dem så nøye enda. Skal gi deg beskjed når vi har bestemt oss (vi er jo tross alt to voksne i denne husstanden, så sambo bør jo få si noe han også [:D])

Back
Topp