Rema1000-bleier

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg kjøpte en pakke med Rema1000-bleier for noen dager siden. Wow, sier jeg bare!! :D Jeg er egentlig ihuga Pampers-fan (brukte kun det på storebror fordi de var så tynne og fine, og lakk aldri på han) Lillebror har desverre reagert litt på dem siden det er lotion i dem, han ble merkbart mer rød i stumpen når jeg brukte pampers, og bedre da jeg bruke Libero. Men jeg synes Libero er store og klumpete, og de lekker spesielt på natt selv om jeg teiper på skrå.

Rema1000-bleiene er jo knall! Nesten like tynne som Pampers, akkurat samme størrelse, ingen lotion/parfyme og tette! Jeg kommer helt klart til å fortsette med disse, billig OG bra :)

Jepp:D Vi har brukt Rema1000 sine lenge nå:D Kjempe bra! Syns de er søte også jeg:rolleyes:

Skjønne jo eg må prøve Rema sine bleier
Ihugga libero fan her, og de to andre mine har reagert på pampers så orke ikkje prøve dem på lille engang.....

Her bruker vi også rema 1000 bleiene! De er kjempe gode, og ikke minst veldig søte med giraffer på :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her har vi også begynt med de, etter tips her inne.
Reagerer på Pampers, og libero lekker. Så rema1000 har vært knall i noen uker nå! :)

Har brukt Rema1000 sine bleier siden lenge før jul. Brukte/bruker de på storesøster også. Helt knall, deffinitivt de aller beste bleiene. Bare så synd at de ikke lager dem i de 2 minste str. også.

Må testes ut:) Takk for tipset!
Når jeg tenker meg om brukte vi coop sine til storebror da han var litt større, var veldig fornøyd med de.

da skal vi også prøve de, var veldig glad i pampers til Robert, snuppa reagerte på de, men blir liksom ikke helt fortrolig med libero heller...

Har kjøpt en pakke, men de er altfor store for lille enda. Begynt nå så smått og bruke de på natterstid da. Dagtid bruker hun fortsatt str 2 i libero, men når hun blir litt større kommer vi til å bruke rema1000 sine vi også :)

Da har jeg kjøpt en pakke:) skal bli spennende å se om jeg blir fornøyd med de :) Lillegutt har også reagert på Pampers, også setter de seg fast i rumpa hans om han bæsjer :/ men liker passformen! :) De her ser jo ut til å være like Pampers i passformen :)

Hmmm... =) Må testes bare for å teste =)
Bruker pampers nå for lillegull reagerte på libero sine....

Skal også prøve rema sine! Bruker str3 i bleier nå. Synes libero lekker litt mye og pampers blir hun fuktig av? Men jeg liker passformen til pampers nå. Synes det har vært litt forskjellig i bleiene i de forskjellige størrelsene? Den nettingen som var i pampers i str2 er ikke i str3!? :)

Skal også prøve rema sine! Bruker str3 i bleier nå. Synes libero lekker litt mye og pampers blir hun fuktig av? Men jeg liker passformen til pampers nå. Synes det har vært litt forskjellig i bleiene i de forskjellige størrelsene? Den nettingen som var i pampers i str2 er ikke i str3!? :)

Tror det er fordi nettingen skal "holde" på den første tynne baby avføringen. Min lille gutt er 8 uker og vi har måttet begynne med nr 4 i pampers da han er så stor. Vi har kjøpt en pakke md REMA1000 sine bleier men blitt tipset om at de ikke nødvendigvis absorberer nok om natten så planen er å bruke pampers om natten og REMA1000 sine på dagen.

Tror det er fordi nettingen skal "holde" på den første tynne baby avføringen. Min lille gutt er 8 uker og vi har måttet begynne med nr 4 i pampers da han er så stor. Vi har kjøpt en pakke md REMA1000 sine bleier men blitt tipset om at de ikke nødvendigvis absorberer nok om natten så planen er å bruke pampers om natten og REMA1000 sine på dagen.

Her gikkvi fra Pampers nr 3 til Rema1000 nr 3 (de minste). Går veldig bra å bruke de på natten (ca 10 timer), men teiper alltid borrelåsen på skrå nedover

Back
Topp