Rema slår tilbake

#Kari#

Forelsket i forumet
Nå har det blitt halv pris på barnematen på rema også[:D][:D][:D]
Må innrømme at jeg er spent på hvordan dette skal ende[:)]

haha...
jeg handlet barnemat på rema i dag, og da var det ikke avslag på den der enda...

Kiwi startet i går med tilbudet, fikk beskjed om det da jeg handlet der i går... Men de ser jo at barnefamilier velger den "billigste" butikken med best tilbud på barnemat og bleier.

reklameplakatene:

Kiwi
http://www.kiwi.no/barneavtalen/

Rema 1000
http://rema1000.no/multimedia/archive/00015/Bleier_barnemat_15055a.pdf

Rema har en policy om at de skal være billigst, så om et produkt (utenom first price og denslags) er billigere enn deres, så "skal" de skifte så de blir billigere de også![;)] (har jobbet på Rema)

Så dette er jo bare aldeles FLOTT![:D] Nyter at de presser prisene ned hos hverandre!
Og de må bare forsette![:D] Bleier er jo kjempedyrt så skulle bare mangle at det ble skikkelig priskutt![:)]

he he

Digger konkurranse mellom butikkene[:)]
Se bare hvor billige bleier vi i utgangspunktet har her i forhold til andre land, helt sykt! Og nå er det enda billigere, snart får vi bleier kastet etter oss på butikken[:D]

Tror jeg må kjøpe inn noen middagsglass for å ha i reserve, er egentlig sluttet med dem men i tilfelle rottefelle...Har tidligere kjøpt ofte på Spar, 5 glass til prisen av 3 er ganske god rabatt det også.

ORIGINAL: *blomsterpia*

Digger konkurranse mellom butikkene[:)]
Se bare hvor billige bleier vi i utgangspunktet har her i forhold til andre land, helt sykt! Og nå er det enda billigere, snart får vi bleier kastet etter oss på butikken[:D]

Tror jeg må kjøpe inn noen middagsglass for å ha i reserve, er egentlig sluttet med dem men i tilfelle rottefelle...Har tidligere kjøpt ofte på Spar, 5 glass til prisen av 3 er ganske god rabatt det også.

Ja vi også, men 2 for 1 var jo enda bedre![:D]

Var akkurat på rema og hamstret der også, de hadde ingen synlig kampanje i butikken men så at det var nedsatt på priset på hyllene [:D]

Back
Topp