Rema ammelnnlegg

Lykkeliten Nr 3

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Noen som har testa Rema sine ammelnnlegg ? Tenkte og prøve dei denne gang siden eg eg så fornøyd med Rema bleiene :)

Noen som har testa Rema sine ammelnnlegg ? Tenkte og prøve dei denne gang siden eg eg så fornøyd med Rema bleiene :)
Fikk de i babypakken. Synes de er kjempemyke og deilige. Jeg lekker ikke så mye når jeg ikke ammer, men putter en nedi mens jeg holder på. Absorberer bra nok for meg til det bruket i alle fall. :)

Hvis dere lekker mye når dere ammer, er det ofte greit å kjøpe en oppsamler, sånn at man slipper å sitte med våt pupp under ammingen, og slipper å bruke opp så mange ammeinnlegg. :)
Det skal veldig lite til for enkelte å få betennelse av å være våt på puppen. :/

Mange tåler ikke enkelte innlegg heller, og feitolker allergiske reaksjoner som brystbetennelse eller sopp.

Hvis dere lekker mye når dere ammer, er det ofte greit å kjøpe en oppsamler, sånn at man slipper å sitte med våt pupp under ammingen, og slipper å bruke opp så mange ammeinnlegg. :)
Det skal veldig lite til for enkelte å få betennelse av å være våt på puppen. :/

Mange tåler ikke enkelte innlegg heller, og feitolker allergiske reaksjoner som brystbetennelse eller sopp.
Takk for tips :) eg lekker før fødsel.. Er bare litt men nokk til og lage flekker på klærne.. Fortsatt 5 uker til termin så håper ikkje det blir værre :p

Vet om mange som gjør det, og det er jo hvertfall et godt tegn på at puppene funker! ;)
Alle har sekreter i puppene fra puberteten, men ikke alle får noe ut før etter de har født. :)

Veldig fornøyd med ammeinnleggene fra rema. Kun brukt de. Rimelige er de også ;)

Liker de veldig godt. Faktisk de eneste hvor det ikke har begynt å klø på brystvorta etter å ha brukt dem en hel dag.

Jeg liker ikke de engangs innleggene bruker ull og bomull

Brukte rema sine en dag, det lakk gjennom :-P Foretrekker Avent sine selv om de er dyre, ellers bruker jeg helst libero/natusan sine :-)

Back
Topp