Rema 1000!!!

Håperpåskattnr1

Gift med forumet
Ikke kjøpt frukt eller grønt der!fy f grønnsakene og frukten dems.4 gangen nå agurken har vært ødelagt inni,3 pakka med gullrøtter som er ødelagt inni.Advokadon var ødelagt på begge to.Og sopp på hermetisk boks var ødelagt.

burde jeg klage?[&:]

Har mye å si på butikk sjefen for den plassen..

Her i byen er rema 1000 knall, mens kiwi, rimi og prix er verstingene..

Men det er jo merkelig at butikkene ikke oppdager slikt

ORIGINAL: desire

Har mye å si på butikk sjefen for den plassen..

Her i byen er rema 1000 knall, mens kiwi, rimi og prix er verstingene..

Men det er jo merkelig at butikkene ikke oppdager slikt

oi så bra da [:)] ja det er utrolig rart egntlig.

Frukt og grønt avdelingen til Rema 1000 her jeg bor er også skikkelig dårlig... Det er jo sikkert bare tilfeldig, men det er rart de ikke tenker på at de mister masse kunder på den måten..

Min Rema 1000 butikk har suveren frukt og grønt.. Har aldri fått noe klager på vår frukt.. Da har sikkert din butikk en frukt og grønt ansvarlig som ikke gjør en god jobb.. Heller si ifra til den personen hvis du brått møter på h*n i frukt-avdelingen.... Hilsen Rema 1000 ansatt [;)]

rema her i bodø er også helt totalt bare søpel butik. finer offte ut gåd mat,ødelagt frukt, søpel og det er skitent. og de som jobber der lyver til kundene sine. altså 0 kunde sørvis. her i byen er prix best. [:D]
å det sier jeg ikke for at min kjære jobber der. men det er fakta.

Jeg kjøpte blåbær på rema en gang og di var mugla. Kjøpte og en gang snus til samboeren min,der var det en som var brukt oppi! Boksen var forsegla, ekkelt!:S

ORIGINAL: aijla

Jeg kjøpte blåbær på rema en gang og di var mugla. Kjøpte og en gang snus til samboeren min,der var det en som var brukt oppi! Boksen var forsegla, ekkelt!:S

Det med snusen er da ikke butikken sin skyld.. Synes jeg hvertfall..

ORIGINAL: lmk88

ORIGINAL: aijla

Det med snusen er da ikke butikken sin skyld.. Synes jeg hvertfall..

er enig i den. men tenker også at man vet jo aldri. fines mange utspekulerte folk i verden.  

Huff og huff! Hørtes ikke bra ut....
Ville sakt ifra jeg!!! [;)]

Min Rema 1000 butikk har suveren frukt og grønt.. Har aldri fått noe klager på vår frukt.. Da har sikkert din butikk en frukt og grønt ansvarlig som ikke gjør en god jobb.. Heller si ifra til den personen hvis du brått møter på h*n i frukt-avdelingen.... Hilsen Rema 1000 ansatt [;)]

Okei så bra [:D] ja trur jeg skal gjøre det, men alle jentene/damene som jobber på rema'n her jobber med frukt og grønt her da.

ORIGINAL: *klona*

Okei så bra [:D] ja trur jeg skal gjøre det, men alle jentene/damene som jobber på rema'n her jobber med frukt og grønt her da.

De skal ha en f&g ansvarlig [8|]

Visst frukten er ødelagt inni kan jo ikke de som ordner i frukten se vel[8|]
Og om hermetikk boksen var dårlig kan man heller ikke se!

Så hadde gitt beskjed om at tingene var dårlige kommet med produktet sånn at butikken hadde
eventuelt sjekket om de andre produktene var dårlige sånn at de kunne fått pengene sine tilbake fra produsentene.[:)]
skjønner at det går ann å bli irritert på sånnt ,men det kan vel ikke de som jobber i butikken noe for.

Nei jeg jobber ikke på rema 1000[:)]

Det kan jo skje alle steder..
Her har de 4 siste agurkene vi har kjøpt på kiwi vært helt bløte inn på en måte..
Å gått rett i søppla,neste gang klager vi:)

Har hendt at jeg har oppdaget mugg i fersk sopp i forpakning og slike ting på Rema her (men kunne like godt vært en annen butikk)

Da har jeg kommet tilbake med varen (noen ganger uten kvittering også) å jeg har ALLTID fått ny vare:)
GOD kundeservice på Rema 1000 butikkene på Gressvik i allefall[:)][:)]

SÅ dra å klag du, er neppe noe problem:)
Får nok nye varer og et takk for at du sa i fra[:)]

jeg vil legge til at den rema har alltid vært slik, dem har alltid vært dårlig på frukt og grønt.Og finner veldig ofte ting som har gått ut på dato for lengst.Og finner masse muggen frukt og grønt også.Spesielt i løs vekt.

ORIGINAL: *klona*

jeg vil legge til at den rema har alltid vært slik, dem har alltid vært dårlig på frukt og grønt.Og finner veldig ofte ting som har gått ut på dato for lengst.Og finner masse muggen frukt og grønt også.Spesielt i løs vekt.

Men hvis de alltid har vært dårlig, hvorfor klager du ikke da?

Back
Topp