Relasjoner på noe dere har kjøpt?

Evette

Gift med forumet
Har dere måttet kjøpt alkohol/tobakk for andre i butikk og fått reaksjoner fra andre kunder/betjening? Jeg har kjøpt øl/tobakk og snus og aldri opplevd noe negativt heldigvis. Men i sted måtte jeg le. Sambo jobber som bartender og de gikk tom for en fin konjakk i går. Så jeg var på polet og kjøpte 6 flasker med xo og betalte kontant:p tror samtlige av betjening og kunder holdt pusten mens jeg sto i kassa:p nesten høygravid dame, med 2 små barn på slep son kjøper nok sprit til å vare året ut minst!

Jeg kjøper både snus og øl til samboeren min når jeg er å handler,og har aldri fått noen reaksjon på det! Å bra er det,for da tror jeg sannelig jeg hadde blitt sinna

Jeg kjøper både snus og øl til samboeren min når jeg er å handler,og har aldri fått noen reaksjon på det! Å bra er det,for da tror jeg sannelig jeg hadde blitt sinna
Ja. Viss jeg hadde kjøpt snus feks og noen hadde kommentert hadde jeg nok kommet med en rimelig kjapp setning tilbake..

Ja, jeg fikk reaksjon på et eller annet en gang... Husker ikke hva det var, men tror det kan ha vært paracet duo. Var bare ei på apoteket som så at jeg var gravid og ville bare være sikker på at jeg visste at det inneholdt koffein, slik at jeg ikke skulle ta for mange. Har fått reaksjoner på paracet duo før også, den gang : "du må (MÅ!!) ikke ta disse før du sover!!". Men det gjør jeg, fikk sove alikevel, og det er det eneste som tar hodepinen min :p

Nå drikker jeg ikke koffeinholdige drikker, så hun på apoteket sist var enig i at da var det i hvertfall ikke ille å ta et par i uken :)

Fikk noen blikk engang jeg vagget meg gjennom senteret med flere fulle vinmonopolposer som klirret godt! De skulle bare visst at alle var alkoholfri drikke til meg selv som jeg skulle nyte gjennom sommeren

De lo godt på butikken her da jeg kom løpende inn rett før stengetid på en lørdag med stor mage og minstemann hengende på den ene hofta, røsket med meg en 12er med øl og gikk til kassa... ;) (vi fikk plutselig dugnadsfolk og hadde ikke øl i hus). Men ingen negative kommentarer nei, bare så visstnok litt pussig ut... :p

Jeg fikk kommentar fra ei på en narvesen i byen for litt siden da jeg skulle kjøpe snus til samboeren. Han snuser både løs og porsjon (porsjon når han er på jobb) - og det var selvfølgelig det han skulle ha den dagen. Da fikk jeg ett stygt blikk fra dama bak kassa OG kommentar om "jeg egentlig skulle det?" Eeeh ja, det skal jeg! For jeg bor sammen med en som snuser, og han skal ha snusen sin. Virka som hun ikke trodde meg egentlig. Jeg er tross alt mer enn gammel nok til å handle, og da trenger virkelig ikke folk å legge seg borti det. Kjente jeg ble ganske forbanna egentlig. På lokalbutikken får jeg ingen kommentarer, for de vet jo hvem jeg er.

Kjøper snus til mannen men ikke fått noen reaksjoner heldigvis. Men han bruker bare løs da så tror/håper de fleste skjønner det ikke er til meg :p

Jeg fikk kommentar fra ei på en narvesen i byen for litt siden da jeg skulle kjøpe snus til samboeren. Han snuser både løs og porsjon (porsjon når han er på jobb) - og det var selvfølgelig det han skulle ha den dagen. Da fikk jeg ett stygt blikk fra dama bak kassa OG kommentar om "jeg egentlig skulle det?" Eeeh ja, det skal jeg! For jeg bor sammen med en som snuser, og han skal ha snusen sin. Virka som hun ikke trodde meg egentlig. Jeg er tross alt mer enn gammel nok til å handle, og da trenger virkelig ikke folk å legge seg borti det. Kjente jeg ble ganske forbanna egentlig. På lokalbutikken får jeg ingen kommentarer, for de vet jo hvem jeg er.
Der finnes virkelig dem som er frekk nok altså!

Back
Topp