Relasjoner på noe dere har kjøpt?

Evette

Gift med forumet
Har dere måttet kjøpt alkohol/tobakk for andre i butikk og fått reaksjoner fra andre kunder/betjening? Jeg har kjøpt øl/tobakk og snus og aldri opplevd noe negativt heldigvis. Men i sted måtte jeg le. Sambo jobber som bartender og de gikk tom for en fin konjakk i går. Så jeg var på polet og kjøpte 6 flasker med xo og betalte kontant:p tror samtlige av betjening og kunder holdt pusten mens jeg sto i kassa:p nesten høygravid dame, med 2 små barn på slep son kjøper nok sprit til å vare året ut minst!

Jeg kjøper både snus og øl til samboeren min når jeg er å handler,og har aldri fått noen reaksjon på det! Å bra er det,for da tror jeg sannelig jeg hadde blitt sinna

Jeg kjøper både snus og øl til samboeren min når jeg er å handler,og har aldri fått noen reaksjon på det! Å bra er det,for da tror jeg sannelig jeg hadde blitt sinna
Ja. Viss jeg hadde kjøpt snus feks og noen hadde kommentert hadde jeg nok kommet med en rimelig kjapp setning tilbake..

Ja, jeg fikk reaksjon på et eller annet en gang... Husker ikke hva det var, men tror det kan ha vært paracet duo. Var bare ei på apoteket som så at jeg var gravid og ville bare være sikker på at jeg visste at det inneholdt koffein, slik at jeg ikke skulle ta for mange. Har fått reaksjoner på paracet duo før også, den gang : "du må (MÅ!!) ikke ta disse før du sover!!". Men det gjør jeg, fikk sove alikevel, og det er det eneste som tar hodepinen min :p

Nå drikker jeg ikke koffeinholdige drikker, så hun på apoteket sist var enig i at da var det i hvertfall ikke ille å ta et par i uken :)

Fikk noen blikk engang jeg vagget meg gjennom senteret med flere fulle vinmonopolposer som klirret godt! De skulle bare visst at alle var alkoholfri drikke til meg selv som jeg skulle nyte gjennom sommeren